Smets :: 2013 Volkswagen Polo GTI 6R

Hoi iedereen,

Na reeds ruime tijd op dit forum hebben doorgebracht, passief dan wel werd het eens tijd om mezelf voor te stellen :)
Polo als directiewagen aangekocht van een kennis met 6200km, nu enkele maanden later staan we bijna op 11000, gaat vlotjes.

Momenteel niet heel veel veranderen op de planning, eventueel dit jaar nog andere velgen.

Dit is overigens mijn eerste VW en tot nu toe zeer tevreden van. Mijn nonkel heeft een BMW concessie dus dit was niet heel logisch :)

Ik vermoed dat ik nog veel ben vergeten te vertellen of doen etc dus indien vragen/opmerkingen plaats deze gerust.

Groetjes
 
Welkom mooie wagen en de plannen klinken ook goed!
Weer een Belg en een GTI erbij Big Grin
Precies een versie die in opmars is in België.
Afgelopen jaren nooit ééntje in het echt gezien en deze week al 4 of 5 zien passeren.
Veel veilige km's gewenst en hopelijk blijf je gespaard van de kinderziektes die in het blok zitten ;) Big Grin
 
Alvast bedankt iedereen!

Welkom mooie wagen en de plannen klinken ook goed!
Weer een Belg en een GTI erbij Big Grin
Precies een versie die in opmars is in België.
Afgelopen jaren nooit ééntje in het echt gezien en deze week al 4 of 5 zien passeren.
Veel veilige km's gewenst en hopelijk blijf je gespaard van de kinderziektes die in het blok zitten ;) Big Grin

Over welke kinderziekten heb je het dan?
Olieverbruik is aanvaardbaar, 1l op 4000km, zal nog wel zakken na eerste onderhoud.
Op mijn GTI was er geen terugroepactie dus ik vermoed dat de meeste problemen al zijn opgelost?
 
Je hebt een 2013 versie dus daar zouden idd al heel wat kinderziektes uit moeten zijn. ;)
1l op 4000 km? Stick Out Tongue We hebben hier een topic over en er zijn er bij die een liter moeten bijdoen op 1000 km Big Grin
En de andere ziektes? Tja, wat heb ik al gelezen. Kapotte turbo's, Cilinders, DSG bak, koppelings platen,... Er zijn al veel forumleden die gewoon een heel nieuw blok hebben gekregen.

Maar zoals jezelf al aangeeft. Je hebt een recent model dus veel zal er idd al uit zijn of moeten zijn.
Een andere indicatie is de opvolger van de huidige Polo GTI. Ze kiezen niet voor niets om terug te gaan naar een 1.8 T die in het vorige model lag... Big Grin
 
Je hebt een 2013 versie dus daar zouden idd al heel wat kinderziektes uit moeten zijn. ;)
1l op 4000 km? Stick Out Tongue We hebben hier een topic over en er zijn er bij die een liter moeten bijdoen op 1000 km Big Grin
En de andere ziektes? Tja, wat heb ik al gelezen. Kapotte turbo's, Cilinders, DSG bak, koppelings platen,... Er zijn al veel forumleden die gewoon een heel nieuw blok hebben gekregen.

Maar zoals jezelf al aangeeft. Je hebt een recent model dus veel zal er idd al uit zijn of moeten zijn.
Een andere indicatie is de opvolger van de huidige Polo GTI. Ze kiezen niet voor niets om terug te gaan naar een 1.8 T die in het vorige model lag... Big Grin

Heb nog 1j fabrieksgarantie, en daarna ga ik deze verlengen.
Dus zit nog even safe :)
 
Laatst hagelde het behoorlijk hard, stonden hier 6 auto's te knipperen op het parkeerterrein, de meeste van de VAG groep. Dus volgens mij gaat het alarm vrij snel af.
 
Nissan  GT-R R35  Yamaha R1 2004 
Erg dikke GTI ! Jaloers op die kleur ! Het alarm kan zijn afgegaan als je kanteldak openstaat en er bijv. wind naar binnen waait (ik heb een rozenkrans aan de speigel hangen die beweegt dan) dan gaat het alarm ook af
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!