slechte ontvangst door xenon

Ik heb het zelfde probleem in mijn Polo!

Heb sinds eergister 6000K Xenon erin gebouwd en mijn radio zenders vallen gelijk weg zodra ik de xenon aanzet!
Tevens heb ik als ik de auto op contact zet en dan de xenon aanzet op stand "O" dat hij gaat knipperen!

Maar zodra ik de auto start is het opgelost ..
Wat kan hier het probleem van zijn dan?

Gegroet

Van welk merk heb je de xenonset ?

Ik krijg maandag nog weer een andere kabel van xenonlamp om te kijken of die de storing eruit krijgt. als ik dus mijn drl weer schakel via de koplampen heb ik dus ook kans dat deze knipperen als de schakelaar op stand 0 staat. Bij de dealer kunnen ze mijn stadslicht niet uitkrijgen dus verander het denk ik maar weer zoals het was en dan maar geen DRl
 
Ik had idd mijn drl gewoon in de normale koplampen, heb ze nu wel onderin de bumper maar nog altijd blijven de stadslichtjes branden.
ik had ook voorgesteld om een setje pilot te proberen bij xenonlamp.nl maar volgens hun zou dit niks uitmaken.
024polo je had idd gelijk Stick Out Tongue.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!