slechte ontvangst door xenon

Vandaag heb ik mijn setje xenon 6000k ingebouwd in de polo en tot mijn verbazing valt het bereik van mij radio weg als ik de xenon aan zet.
meer mensen hier last van ? als ik met drl rij is het gewoon goed maar met xenon aan ruis in sommige zenders.
 
Ghehehe, zelf nog nooit meegemaakt;)
heb nu m'n derde xenonset erin zitten en werkt allemaal prima, maar kan me goed voorstellen dat het vervelend is voor jou!

btw heb je een kortere antenne op 't dak? zo ja, al eens geprobeerd of je met de normale antenne dat niet hebt? ;)
zo niet, dan weet ik 't ook helaas niet :oops:
 
VW  6R  1.2TDI 
Ja het is idd een beetje irritant.
ik heb gewoon nog een orginele antenne dus dat moet gewoon goed zijn. op andere site wel wat gelezen over een slechte massa en het kunt verhelpen door die op de - van de accu te zetten. zou xenonlamp een mailen wat die er van zeggen.
 
Aaaah slechte massa!
Waar heb je de massa nu zitten dan?
Bij mij zit de massa onder een van de schroeven van onder beugel van de lampen;)
Was al kaal metaal en nooit massa problemen gehad:)
 
VW  6R  1.2TDI 
Ik heb nu alles gewoon via de orginele stekkers aangesloten geen idee waar die heen gaan. zal morgen eens kijken op de plek wat je aangeeft.

Ohja, oeps, jij hebt een H7 set :oops:
Weet niet of jij de massa ergens anders kunt plaatsen dan de originele stekkers, zo ja, dan is het de schroef naast de grill, zo niet, dan is de info van xenonlamp.nl denk ik wel handig;)
 
VW  6R  1.2TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!