Slang vanuit kunststof deksel motorblok

Goedemorgen!
Ik heb sinds een tijdje een volkswagen polo 1.4 16v uit 2002. Super leuk wagentje alleen heeft deze een aantal problemen gehad hier en daar. Gisteren starte mijn auto niet en na het kijken zag ik dat de slang was afgebroken die bevestigd zit van het kunsstof deksel richting het motorblok. Nu weet ik dus niet de exacte benaming en was mijn vraag als iemand die voor me heeft! Ik dacht zelf de carterventilatie? Maar onderdeel lijkt er totaal niet op wat kapot is dus dat betwijfel ik enorm. Ik krijg verders ging gevonden nergens. Als iemand iets weet, alvast bedankt!
 
Volkswagen  Polo N9  1.4 16v 
Ik zal vanmiddag kijken als ik een foto kan plaatsen, als ik tijd heb wil ik aan de auto sleutelen verder. voor nu kwam ik dit tegen op een filmpje. Ik heb het stukje roze omcirkeld, dat slangentje verbind dat met het kunststof deksel (van de motor) waar de luchtfilter inzit.
 

Bijlagen

  • IMG_6670.jpeg
    IMG_6670.jpeg
    369.7 KB · Weergaven: 26
Volkswagen  Polo N9  1.4 16v 
Auto onderdeel kunnen vinden en gehaald bij de sloop. Auto start wel maar gaat niet aan nog steeds. Weet iemand toevallig wat ik nog moet doen? Heb het geïnstalleerd in de auto.
 

Bijlagen

  • IMG_6673.png
    IMG_6673.png
    718.6 KB · Weergaven: 17
Volkswagen  Polo N9  1.4 16v 
Hi Samo,

Kun je misschien iets specifieker zijn? Je geeft aan dat de auto start maar niet aangaat? De motor gaat dus wel rond maar hij slaat niet aan? Is dat wat je bedoelt? Zie je lampjes branden op je dashboard? Is de auto al uitgelezen?

Wellicht maakt dat de zoektocht wat makkelijker voor jezelf als je weet wat voor foutcode(s) er in de ECU zijn opgeslagen. Anders ben je straks allerlei onderdelen aan het vervangen die er niet toe doen.
 
Volkswagen  Polo 9N Athene  1.4 16V 75 PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!