Slammed Polo BlueGT van Syste.

Ik ben wel benieuwd naar de verhouding van de monello foam, ik gebruik zelf meestal 1:10 en soms iets meer maar krijg niet dat resultaat.
Automatische verlichting en chlh van Michel is echt wel lekker, had je al op fb zien reageren bij mijn auto ;) ga je veel plezier van hebben.
 
Vandaag even een andere sensor opgehaald en ingebouwd. Alles werkt nu.


Ik ben wel benieuwd naar de verhouding van de monello foam, ik gebruik zelf meestal 1:10 en soms iets meer maar krijg niet dat resultaat.
Automatische verlichting en chlh van Michel is echt wel lekker, had je al op fb zien reageren bij mijn auto ;) ga je veel plezier van hebben.
Ik gebruik normaal ook verhouding 1:10 maar deze keer, omdat ik de Polo al een hele tijd geen liefde had gegeven, heb ik ongeveer 1:5 of 1:6 gedaan.
Maakt eigenlijk qua foam dikte niet heel veel uit.
Ik gebruik daarbij wel altijd de speciaal hiervoor bestemde foamlans. Ik weet niet of jij die ook hebt?
Het is ook wel een beetje spelen met de waterregelings-knop op de lans.
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
Weinig gedaan met de Polo laatste tijd.
Door mijn hernia heb ik 2 maanden lang hele zware pijnstillers moeten slikken. Een aantal weken gelden mocht ik deze gaan afbouwen ivm dat deze erg verslavend zijn. Maar het afbouwen ging niet helemaal goed waardoor ik erg last kreeg van ontwenningsverschijnselen. Hierdoor ben ik 2 weken erg ziek geweest.
Nu gaat het gelukkig weer de goede kant op en dus weer wat meer tijd om eens wat aandacht aan de Polo te geven. Een goede wasbeurt zal hem goed doen.
Fototje van een aantal weken geleden.0F9C0936-D3AA-462A-958D-1828F6CEFC1D.jpeg
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
Oxy denk ik? Idd gevaarlijk verslavend. In The States zijn hele volksstammen hooked; kunnen zich geen ziekteverzekering permitteren en beginnen dan daar aan, met alle verschrikkelijke gevolgen van dien. Fijn dat het weer goed gaat!
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
  • Leuk
Waarderingen: Syste
Inderdaad Oxicodon en Pregabaline. o_O
Ik kan helaas na deze ervaring alleen maar mensen waarschuwen: Zorg alsjeblieft dat je deze rommel nooit en te nimmer hoeft te slikken. En mocht de situatie zo zijn dat je er niet onder uit komt, ga er dan verstandig mee om. Bouw ook niet te vlug af..
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
Thanks heren!
Helaas loop ik al 13 jaar met die hernia te sukkelen. Hij komt geregeld terug. Mijn beroep als interieurbouwer is helaas ook niet echt bevorderlijk. Ik moet altijd heel goed uitkijken wat ik doe. Maar helaas gaat het dus soms mis waardoor ik weer een paar dagen tot weken plat lig.
Dit keer is de uitstraling naar mijn rechter been zo erg dat ik een behoorlijke cocktail aan zware pijnstillers en spierverslappers moet slikken waar ik echt helemaal van de kaart van was. Zo erg dat ik zelfs mijn vriendin al 5x ten huwelijk heb gevraagd terwijl ik de afgelopen 16 jaar dat ik samen ben met haar altijd heb gezegd nooit te willen trouwen. o_O
Zo zie je maar, uit alle negative dingen komt iets positiefs voort (voor haar dan) :);):mrgreen:
Doe je toch zelf al Big Grin
 
  • Leuk
Waarderingen: Syste
Poeh, even geleden dat ik hier iets gepost heb. Je zou bijna denken dat ik alleen de Kever en Golf nog heb. Nee, de Polo is er ook nog steeds.
Niet echt updates gedaan, dus niet heel veel te melden.
Hij staat op het moment op winterstaaltjes en is erg smerig.
Voor de zomer BBSjes maar weer eens fris maken, dan zien we het wel weer.
Foto omdat het kan:C6F3C8E6-ADD3-4F56-BA7E-86CCAD223825.jpeg
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
Poeh, even geleden dat ik hier iets gepost heb. Je zou bijna denken dat ik alleen de Kever en Golf nog heb. Nee, de Polo is er ook nog steeds.
Niet echt updates gedaan, dus niet heel veel te melden.
Hij staat op het moment op winterstaaltjes en is erg smerig.
Voor de zomer BBSjes maar weer eens fris maken, dan zien we het wel weer.
Foto omdat het kan:C6F3C8E6-ADD3-4F56-BA7E-86CCAD223825.jpeg
Zo ik heb zelf ook een hele tijd niet meer op t forum gezeten, bepaalde andere prioriteiten en druk met werk. Maar ben de bbs ook aan het opknappen en kan niet wachten om ze er weer onder te zetten.
 
Volkswagen  R  1.2 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: Syste
Zo ik heb zelf ook een hele tijd niet meer op t forum gezeten, bepaalde andere prioriteiten en druk met werk. Maar ben de bbs ook aan het opknappen en kan niet wachten om ze er weer onder te zetten.

Hey Nick, ja hier precies hetzelfde. ;)
Komende zomer toch maar eens proberen ze samen op de foto te krijgen?
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
  • Leuk
Waarderingen: Nickos
48A1C26E-F1E7-4C08-8882-AC89C6C06A2A.jpeg 9EFE5732-B531-4D24-9A12-A4FE7E755542.jpeg
Laatst de BBS en de dagelijkse GT wielen weer eens van zolder getrokken en opgefrist. Een van de BBS lekte nogal tussen band en velg. Even goed schoon gemaakt en wat vloeibaar rubber ertussen.
Maar de mooiste update is dat de Polo een nieuwe passagier erbij heeft gekregen een jongetje van nu 2 dagen oud. En ik ben daar dus de trotse vader van. Mijn medepassagiers (vrouw en dochter) zijn natuurlijk ook gruwelijk trots. ;)
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!