Slammed Polo BlueGT van Syste.

Tja jaloezie denk ik, mensen moeten altijd wat te zeuren hebben.

Persoonlijk vindt ik jou polo zo laag ook niet super (als die geparkeerd staat), maar als die op rij hoogte staat is die gewoon echt dik!

Inderdaad, het blijft een kwestie van smaak he. “You love it, or you dont”

Heel bizar Ruben ... Ik zag je reactie nog.
Kansloos volk zit daar op! De 250+ likes zeggen ook genoeg overigens .

Tis en blijft mijn favo :)

Haha, thanks man. ;)
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
  • Leuk
Waarderingen: capszz
Ik zou er niets van aantrekken, heb al lang kunnen screenen wat voor types op die pagina zitten.
Die kwijlen alleen bij stock Audi's, BMW's, Mercedes of supercars en snappen niet hoeveel geld of überhaupt passie er in zo'n custom auto gaat.
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.2 TSI 90pk ~ Instagram @sixrpolow 
  • Leuk
Waarderingen: Syste
Na het gejank op FB gisteren, zijn afgelopen nacht ook nog eens alle vier mijn wieldoppen van mijn bus gestolen.
Blijkbaar had een junk €10,- nodig ofzo. :mad:

27E61131-C995-4085-BEFA-D04003CEEAF1.jpeg.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
Bij mij staat ie toch echt op zn wielen. Misschien dat de forumbeheerders een oplossing hebben?
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
Bij mij staat ie toch echt op zn wielen. Misschien dat de forumbeheerders een oplossing hebben?

Pff dat is wel heel triest...
Heb nu even geen pc maar volgens mijn komt het omdat de foto te groot is, dan gooit het forum het om, @DeeOow had daar pas is iets over gepost
De foto verklein ik vaak naar 1024 bij 768
Dan verschijnen ze wel goedom.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
  • Leuk
Waarderingen: Syste
67DB33F7-56F4-4A65-BF78-8A2BBD7078A7.jpeg

De Polo was weer eens toe aan een grondige schoonmaakbeurt. Door de drukte met werk ben ik er niet echt aan toe gekomen afgelopen maanden.
Hij staat op het moment nog op zijn winterstaaltjes aangezien de andere 2 zomersetjes toe zijn aan een opfrisbeurt. Volgende week breng ik ze weg.
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
  • Leuk
Waarderingen: DeeOow, Johan en kawazxr
Mijn vrouw is afgelopen week een fuik in gereden. Oom agent was niet blij met hoe mijn kentekenplaat aan de voorzijde gemonteerd zat. Dus moest ik me gisteren op het bureau melden met het kenteken deugdelijk gemonteerd.
Dus tijdelijk zit die nu met klemmen op de grill gemonteerd.

F800B8DF-8445-49FC-BBDE-E7E2A8F4CD58.jpeg
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!