Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.

heb je het hele abt pakket besteld?
 heb je het hele abt pakket besteld? ABT pakket heeft wel wat vertraging in de levering, en ik ben op vakantie als de polo MET abt afgeleverd zou worden, dus krijg hem eerst geleverd met fondmetals, rijd er een week in rond, breng hem terug en krijg hem 3 weken, als ik terug ben, met ABT en park distance control terug! ben benieuwd hoe het er uit gaat zien. Ik ben overigens ook niet gegaan voor het ABT sticker pakket omdat ik het gevoel had dat het zou vloeken met wit. met zwart en rood zag het er netjes uit, maar vind de bijna witte stickers te risicovol om op een witte auto te plakken. op het lijstje om te doen staan overigens(als er weer geld is
 ABT pakket heeft wel wat vertraging in de levering, en ik ben op vakantie als de polo MET abt afgeleverd zou worden, dus krijg hem eerst geleverd met fondmetals, rijd er een week in rond, breng hem terug en krijg hem 3 weken, als ik terug ben, met ABT en park distance control terug! ben benieuwd hoe het er uit gaat zien. Ik ben overigens ook niet gegaan voor het ABT sticker pakket omdat ik het gevoel had dat het zou vloeken met wit. met zwart en rood zag het er netjes uit, maar vind de bijna witte stickers te risicovol om op een witte auto te plakken. op het lijstje om te doen staan overigens(als er weer geld is  ); carbon spiegelkappen en een panorama dak.
 ); carbon spiegelkappen en een panorama dak.
Het panorama dak verschilt idd nogal met een zonnendak. Het is jammer dat het geld op was anders had je beter gedaan aan het advanced pakket waar deze standaard in zit meen ik. Ik zou kijken of je niet voor iets anders kan sparen
 eerst maar is wachten tot dat de polo er uberhaupt is haha
 eerst maar is wachten tot dat de polo er uberhaupt is haha veel plezier bij het in ontvangst nemen
 veel plezier bij het in ontvangst nemenJe bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud. 
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.