silverace :: 2012 Volkswagen Polo

Hey allemaal!

Ik ben Mark, 18 jaar, woon in almere en heb een paar weken geleden mijn Polo besteld!
in mn zoektocht naar reviews etc voor de aankoop kwam ik dit forum tegen. besloot dat nu mn polo er bijna is ik ook is actief moet gaan worden!

do polo staat nog bij de dealer te wachten op velgen, abt pakket en park distance control. ik upload foto's zodra er meer op zit! :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
bedankt voor het welkom!

Ik ben for now alleen voor de dubbele uitlaat en carbon spoiler gegaan, het geld was op haha ;) ABT pakket heeft wel wat vertraging in de levering, en ik ben op vakantie als de polo MET abt afgeleverd zou worden, dus krijg hem eerst geleverd met fondmetals, rijd er een week in rond, breng hem terug en krijg hem 3 weken, als ik terug ben, met ABT en park distance control terug! ben benieuwd hoe het er uit gaat zien. Ik ben overigens ook niet gegaan voor het ABT sticker pakket omdat ik het gevoel had dat het zou vloeken met wit. met zwart en rood zag het er netjes uit, maar vind de bijna witte stickers te risicovol om op een witte auto te plakken. op het lijstje om te doen staan overigens(als er weer geld is Stick Out Tongue ); carbon spiegelkappen en een panorama dak.
 
Het panorama dak verschilt idd nogal met een zonnendak. Het is jammer dat het geld op was anders had je beter gedaan aan het advanced pakket waar deze standaard in zit meen ik. Ik zou kijken of je niet voor iets anders kan sparen ;)

nouja, dan is het jammer. de prioriteit was al de mooie velgen en abt uitlaat, moet het wel kunnen overleven zonder panorama dak ;) eerst maar is wachten tot dat de polo er uberhaupt is haha
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!