sidrik :: 2011 Volkswagen polo 6r

vind het ook wel geslaagd, al zeg ik het zelf :)
maar in het echt zie je het veel beter vind dat de velgen niet echt tot zijn recht komen op de foto :s maarja heb maar z'n goedkoop cameratje, dus daar kan ik dat dan niet van verwachten eh Big Grin
 
waar kan ik die vinden? wist niet dat daarvoor bestond, alweer wat bijgeleerd
heb hem gisteren avond (ondanks ik de griep heb :s) vanvoor 1,5 cm omhoog gedraaid, heb er nog niet meegereden even kijken als ik nu wel kan draaien en over de drempels kan rijden, maar ik denk het wel.
bedankt voor de leuke reacties ;)
 
Mijn setje kapjes - zaten er op toen ik de auto kreeg - bestaat voor elk wiel uit vier kapjes die op normale bouten passen plus eentje die op de anti-diefstalbout past.
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
ja zal ik maar es langs gaan bij de dealer, maar zal waarschijnlijk een setje met 16 afdekkapjes kopen want ik denk dat ze geen kapjes hebben voor die speciale bout die is langs de buitekant raar vervormd zodat daar geen enkel sleutel op past (want bij een antidiefstal bout heb je een opening van boven met daarin allemaal ribbels toch ?) maar dat is niet het geval bij mij, bij mij is die vol vanbinnen
 
ja zal ik maar es langs gaan bij de dealer, maar zal waarschijnlijk een setje met 16 afdekkapjes kopen want ik denk dat ze geen kapjes hebben voor die speciale bout die is langs de buitekant raar vervormd zodat daar geen enkel sleutel op past (want bij een antidiefstal bout heb je een opening van boven met daarin allemaal ribbels toch ?) maar dat is niet het geval bij mij, bij mij is die vol vanbinnen


Kijk eerst of die in u velgen passen. Aangezien et geen vw velgen zijn ;) denk wel dat u 'boutopening' groot genoeg zal zijn maarja. Ik zou zeggen vraagt of ze er ergens eentje van een showroom auto aftrekken zodat ge et eerst kunt proberen of ze wel passen
 
klein detailke gedaan, ook al had ik de griep / onstoken amandelen het weer was zo geweldig dus heb ik even reclameloze nummerplaat houder gekocht en geplaatst, tevens ook naar vw dealer geweest afdek kapjes zullen er niet komen voor over de bout deze zijn enkel in het zwart verkrijgbaar (die passen) en dat vind ik niet uitzien dan zie ik nog liever het zilver van de bout zelf Big Grin en ooooh wat was het fijn met z'n weer rond te toeren hihi en voor het eerst de mensen bij mij in de buurt (de jhonnys zogezegd Stick Out Tongue) auto kunnen laten tonen en je zag ze kijken, en afvragen huh wie is dat haha
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!