Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
hahahaha oeppsssPlak dat onding erop man pfffff zeikerds
Een maxton moet op een andere spoiler, dus op een wrc of rline spoiler. Een oetinger zet je zo op je kale achterklep!Goedenavond heren,
Ben zelf ook aan het zoeken geweest en zit zelf te twijfelen aan oettinger of maxton
Wat zou m beter staan denken jullie?
Ik wil ook graag een spoiler, maar ik vind een oetinger een te hoog “ tjoening “ gehalte hebben als ik de fotos op google zie.Goedenavond heren,
Ben zelf ook aan het zoeken geweest en zit zelf te twijfelen aan oettinger of maxton
Wat zou m beter staan denken jullie?
Jay sst, dat Maxton spoilertje ziet eruit als speelgoed. Alleen de kleintjes plakken dit op hun auto.Plak dat onding erop man pfffff zeikerds
Pas je op?Jay sst, dat Maxton spoilertje ziet eruit als speelgoed. Alleen de kleintjes plakken dit op hun auto.![]()
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.