Setje xenon adapters Polo 6R 6C te koop

Status
Niet open voor verdere reacties.
hmmmm dat is een eindje uit de buurt...... had ook al je how to gelezen om ze evt. zelf te maken maar zag het meeste tegen het inleren op omdat ik geen VCDS heb haha..... ik heb een 1.4 86 pk , stel dat ik ze zelf wil maken werken ze dan zoals jij beschrijft zonder diode of relais ?
dus zo :
Pin layout halogeen 10 pin:
1 stelmotor +
2 insteller binneruimte
3 stelmotor -
4 vrij
5 massa
6 dimlicht
7 vrij
8 groot licht
9 richting aanwijzer
10 stadslicht

Pin layout xenon 14 pin:
1 hoogteregeling
2 hoogteregeling
3 hoogteregeling
4 hoogteregeling
5 massa
6 dimlicht
7 massa
8 vrij
9 richtingaanwijzer
10 LED +12V
11 groot licht lens mechanisme
12 LED pulse signaal
13 vrij
14 bochtenverlichting
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 86PK 
Nee hoor, daar gaat het me niet om, gaat mijn erom dat het werkt haha :) zag staan inbouw mogelijk ? dat word dan ook lastig denk ik vanuit zwitserland haha..... Stick Out Tongue heb ik nog een vraag ik heb een lichtschakelaar zonder auto stand, maar ook al staat de schakelaar op 0 branden de stadslichten, hoe gaat dat straks met de xenon ? en bochten verlichting + mistlampen blijven gewoon onderin de bumper toch ? heb geen DRL
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 86PK 
oke dat is jammer, wou het graag klaar hebben. had een klein beetje schade dus nu xenon gekocht maar kan nu niet rijden omdat ik geen verlichting heb Stick Out Tongue Stel dat je ze maakt hoe gaat het dan met versturen heb je daar ervaring mee? zwitserland is geen EU toch ?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 86PK 
Ik laat het je morgen even weten hoe of wat, heb je wel gewoon een NL bank rekening ?

Heb ik nog 1 vraagje in je how to over de kabels zelf te maken neem ik aan dat ik deze optie nodig ben : is het dan zo dat je of een condensator of een diode gebruikt ? of beide ? bij jou fotos in de how to dacht ik dat ik alleen een diode zag.

Optie 1 (voor autos zonder start/stop)
error vrij en knipper vrij door condensator

halogeen 1 - vrij
halogeen 2 - vrij
halogeen 3 - vrij
halogeen 4 - vrij
halogeen 5 - xenon 5 en xenon 7
halogeen 6 - xenon 6
halogeen 7 - vrij
halogeen 8 - xenon 11
halogeen 9 - xenon 9
halogeen 10 - xenon 10 en xenon 12

condensator + op halogeen 10
condensator - op halogeen 5

diode 1 anode op halogeen 8
diode 1 kathode op halogeen 6
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 86PK 
Oke ik dacht anders kan ik ze misschien door iemand anders laten maken omdat ik er nogal haast bij heb, maar denk dat het het makkelijkste is als jij ze dan toch maakt, omdat er toch dan nog wel wat verschil in zit als ik het zo hoor :) P
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 86PK 
Ik durf er niet aan om zo'n kabel zelf te knijpen.
Met jou kabels werkt dan alles?ook hoogte regeling?
Ik zag op het net nog meer kabels en die waren goedkoper ik noem geen namen. Maar wat is het verschil.

Die van jou lijken echt plug en play en die andere moet je meer voor doen.
 

Bijlagen

  • 300203_004-2-300x200.jpg
    300203_004-2-300x200.jpg
    8 KB · Weergaven: 34
Volkswagen  Polo 6R  1.2 BlueMotion 
kabels van het internet (bv kufatec) hebben als voordeel dat je de LED kan laten dimmen bij stadslicht stand.
echter is dit alleen mogelijk met bepaalde BCM's en dan nog krijg je het niet aan de praat met coderen.

mijn kabels werken met iedere BCM, van een easyline tot een highline.
echter heb je geen dimmende LED, deze is altijd fel, zowel in DRL stand als stadslicht stand.

plus dat ik de adapters vaak wel aanpas op de auto zodat ze altijd zo goed mogelijk werken (da's ook meteen de reden dat ik altijd loop te zeuren dat mensen een voorstel topic moeten maken... met veel fotos en info kun je veel beter een inschatting/afleiding maken van wat voor auto het is met welke apparatuur en uitrusting)

voor mijn adapters gebruik ik altijd originele VW onderdelen en als ik de prijzen zie van de meeste adapters kan dat qua prijs gewoon niet uit.
een aliexpress stekkerhuisje kost ongeveer 2-3 euro per stuk, die van VW behoorlijk wat meer.
sommige adapters komen gewoon onder de kostprijs van de stekkerhuisjes uit van VW, en dan reken je nog niet de tijd die je kwijt bent met bouwen, testen en de kosten van de kabels en de stekkerhuisjes...
of aliexpress stekkerhuisjes echt zo slecht zijn, dat durf ik niet te zeggen, maar ik voel me gewoon een stuk comfortabeler met originele VW stekkers erin, zeker voor zaken al verlichting.

hoogteregeling is bij xenon altijd een apart systeem met een sensor op de achteras en een extra module.
met de originele hoogteregeling schakelaar is dit niet werkend te maken.
zowel bij de internet adapters als mijn adapters is dit niet standaard inbegrepen.

voor AFS heb je nodig:
- kabelset AFS
- sensor op de achteras
- module AFS
- VCDS
 
  • Leuk
Waarderingen: Gerwin
Oké.thanks voor de info.ben weer klein beetje wijzer.
Ik was in de veronderstelling dat als je xenon erin zet met de juiste kabels dat het echt u en was zoals hij uit de fabriek komt.

Dus ik zou of een schildje zonder hoogteregeling in mijn dashboard moeten zetten.(als het op apk aankomt)

Is het veel werk om er een afs module in te bouwen met bekabeling?en de sensor te plaatsen.of is dat echt onhaalbaar.

Het liefst heb ik het gewoon zoals het af fabriek is.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 BlueMotion 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!