set oem bi xenon met led dagrijverlichting

Status
Niet open voor verdere reacties.

tonykart

Bekend lid
301
145
63
te koop.

oem bi xenon met led dagrijverlichting.
met starters.
en xenon lampen d3s.
incl. kabelboom voor bluemotion make by iichel.
twee maal h7 bochtenverlichting en knipperlichten zitten hier ook bij.

550 euro.
 

Bijlagen

  • 20160528_125838.jpg
    20160528_125838.jpg
    326.8 KB · Weergaven: 96
  • 20160528_125814.jpg
    20160528_125814.jpg
    244.3 KB · Weergaven: 90
  • 20160802_205346.jpg
    20160802_205346.jpg
    565.2 KB · Weergaven: 274
  • 20160802_205328.jpg
    20160802_205328.jpg
    594.8 KB · Weergaven: 276
  • IMG-20160608-WA0003.jpg
    IMG-20160608-WA0003.jpg
    195.2 KB · Weergaven: 291
  • 2016-06-15_21.12.09.jpg
    2016-06-15_21.12.09.jpg
    520.5 KB · Weergaven: 275
Laatst bewerkt:
VW  Polo 6r  1.2 tdi 75pk 
Goedeavond,

Ik zou graag willen weten of ik dit super mooie setje koplampen zelf makkelijk in mijn Polo 1.4 16v 6N 2010 kan schroeven.
Ben ondertussen al aardig bezig met verlichting in led aantepassen in mijn auto.
Kenteken verlichting heb ik ook eenvoudig zelf kunnen doen. Hieronder de binnenverlichting :mrgreen:
Ik hoor graag van de mogelijkheden!

Groet Dennis
 

Bijlagen

  • Auto led 2.jpg
    Auto led 2.jpg
    1,014.1 KB · Weergaven: 100
  • Auto led 1 aangepast.jpg
    Auto led 1 aangepast.jpg
    879.1 KB · Weergaven: 104
Volkswagen  Polo 6C highline  1.4 16v 86pk 
Jouw Polo heeft helaas geen BCM die deze koplampen kan aansturen met de kabelboom van Tonykart.
Je kunt 3 dingen doen:
- verder zoeken hoewel het wel een mooi setje is, qua staat.
- compatibele BCM erin bouwen (veel werk maar wel extra functies)
- xenon inbouwen met simpele adapters. Daar kan Tonykart vast ook wel aan komen Stick Out Tongue
 
  • Leuk
Waarderingen: tonykart
Jouw Polo heeft helaas geen BCM die deze koplampen kan aansturen met de kabelboom van Tonykart.
Je kunt 3 dingen doen:
- verder zoeken hoewel het wel een mooi setje is, qua staat.
- compatibele BCM erin bouwen (veel werk maar wel extra functies)
- xenon inbouwen met simpele adapters. Daar kan Tonykart vast ook wel aan komen Stick Out Tongue


Dankje van je reactie iichel!
Het is dus nog niet zo makkelijk als ik dacht met alleen maar uitwisselen...
Mijn lijkt het super gaaf om mijn Polo wat te moderniseren met xenon koplampen en me halogeen dagrij verlichting aantepassen in witte heldere ledjes (welke nu verwerkt zitten in me mistverlichtingsarmatuur)
Hiernaast heb ik nog 2 andere lampjes ontdekt welke helemaal niet aan gaan. Bij geen enkele handeling.
Ik heb mijn verlichtingsschakelaar nog niet uitgewisseld voor een andere met een mistverlichting stand, mischien gaan ze dan wel branden..
Vervolgens wil ik dan me mistverlichting ook in witte ledjes, en als het zou kunnen ook de bochtverlichtingsfunctie activeren.
Kortom nog maar even goed rondneuzen welke van de 3 opties ik kan toepassen zodat ik mijn Polo nog mooier kan upgraden!
Wordt vervolgd :mrgreen:
 
Volkswagen  Polo 6C highline  1.4 16v 86pk 
Dankje van je reactie iichel!
Het is dus nog niet zo makkelijk als ik dacht met alleen maar uitwisselen...
Mijn lijkt het super gaaf om mijn Polo wat te moderniseren met xenon koplampen en me halogeen dagrij verlichting aantepassen in witte heldere ledjes (welke nu verwerkt zitten in me mistverlichtingsarmatuur)
Hiernaast heb ik nog 2 andere lampjes ontdekt welke helemaal niet aan gaan. Bij geen enkele handeling.
Ik heb mijn verlichtingsschakelaar nog niet uitgewisseld voor een andere met een mistverlichting stand, mischien gaan ze dan wel branden..
Vervolgens wil ik dan me mistverlichting ook in witte ledjes, en als het zou kunnen ook de bochtverlichtingsfunctie activeren.
Kortom nog maar even goed rondneuzen welke van de 3 opties ik kan toepassen zodat ik mijn Polo nog mooier kan upgraden!
Wordt vervolgd :mrgreen:
in deze set bi xenon zit de bochtenverlichting in de koplamp units.
laat maar iets weten
 
VW  Polo 6r  1.2 tdi 75pk 
Is de set nog te koop ?
Ik heb een polo 6r 2011 bluemotion met start en stop systeem en h4
Is het hier makkelijk in te bouwen zonder veel aanpassingen en de juiste bcm zit erbij dan?

Bedankt alvast, evt inbouw mogelijk?
Ps waarom doe je zoiets moois weg. ????
 
Volkswagen  Polo 6r / Octavia RS  2.0 tfsi 
Is de set nog te koop ?
Ik heb een polo 6r 2011 bluemotion met start en stop systeem en h4
Is het hier makkelijk in te bouwen zonder veel aanpassingen en de juiste bcm zit erbij dan?

Bedankt alvast, evt inbouw mogelijk?
Ps waarom doe je zoiets moois weg. ????
goedemorgen Uniqpolo,

ik heb deze set nog steeds idd, deze gaat weg ivm verkoop auto.
inbouw is zeker mogelijk.
het is op zich best makkelijk om in te bouwen, moet even een andere kabelboom bijgelegd worden en het 1 en ander aan codering ingelezen worden.
ik hoor graag van je

groeten Tony
 
VW  Polo 6r  1.2 tdi 75pk 
Hey Tony,

Klinkt goed, geen andere bcm nodig dus ? En zeker dat het storingsvrij te maken is ? Wat zou het evt kosten incl inbouw en werkend zonder storingen ?

Alvast bedankt kerel.
Gr Erwin.
 
Volkswagen  Polo 6r / Octavia RS  2.0 tfsi 
ik denk dat jou bcm dat ook ondersteund alleen als je het zeker wilt weten moet je even kijken welke codes iichel eerder in deze topic heeft opgeschreven.
zo ie zo zonder storing word hij aangesloten.
de kosten van inbouw zal ervan afhangen hoelang ik ermee bezig ben maar denk toch wel gauw een twee uur.
 
VW  Polo 6r  1.2 tdi 75pk 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!