Set Michelin/Conti winterbanden incl velgen 85/60/R15 88T

Wegens verkoop van mijn 6R heb ik nog een set winterbanden met leuke velgen over.

Maat: 185/60/R15 88T

2x Michelin Alpin met 5 a 6mm profiel
2x Continental WinterContact TS 850 met 3 a 4mm profiel

Prijs €175

Af te halen in Boxmeer
 

Bijlagen

  • IMG_7774.jpg
    IMG_7774.jpg
    58.3 KB · Weergaven: 25
  • IMG_8007.jpg
    IMG_8007.jpg
    81.6 KB · Weergaven: 24
  • IMG_8008.jpg
    IMG_8008.jpg
    121.2 KB · Weergaven: 24
Even een gratis Bump door een vraag; passen de velgen van een Polo 6R zoals je aanbied nu ook op een AW?

Ik ben op zoek naar nieuwe (stalen) velgen met winterbanden voor mijn Polo AW, maar ik kom nergens duidelijke informatie tegen of ze van een ouder type Polo nou ook op die van mij zouden passen... Ik heb gezien op steekmaar dat ik 5x100 ET40 zou moeten nemen... Maar meestal staat alleen de 5x100 genoemd of het type auto/jaartal... Hoe kun je dan weten of het past?!

Sorry dat ik de vraag zo stel... Ik mag nog geen PB's sturen... :)
 
Volkswagen  Polo  1.0 TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!