Seat Leon KL8 FR obdeleven vraagjes

Robin

Voormalig Admin
Goedemiddag!!
Dat is lang geleden:eek:, ik geloof dat het 2 jaar geleden is geweest dat ik stopte als beheerder en op het forum actief was:(

Er is veel gebeurd in deze 2 jaar, oa is er een 2e dochter geboren en zijn we verhuist naar een nieuwbouwwoning welke ik nagenoeg zelf heb verbouwd.

Maar het was naar 5 jaar ook tijd voor een andere auto:D
Dit is een Seat Leon sportstourer FR 1.5 etsi geworden uit 2021.
Een behoorlijke upgrade tegen over de ibiza,

Hiervoor zijn we ook in dit gedeelte beland.

Ik heb dus obdeleven pro, dus ik kan zelf coderen dmv long coding.
Maar nu staat er in de app van obdeleven bij “app” een hoop aanpassingen welke ik wel leuk vind om te proberen.
Maar de meeste kosten 50 - 100 credits wat 35€ per 100 credits kost.

Ik zou dit dus zelf willen coderen, maar ik loop een beetje klem met waar ik de slimme mensen kan vinden welke dit al hebben uitgevonden en willen delen :D

Dus weten jullie iets of de juiste link naar de juiste website vertel het me aub:)

Groetjes Robin

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!