Ik zal me even voorstellen, ik ben Richard en rij sinds elf jaar onafgebroken SEAT en de laatste is een Leon FR 2.0 TFSI met stage II JD tuning.
Aangezien ik deze auto alweer 3 jaar heb was ik toe aan wat anders maar kon binnen de huidige SEAT modellen geen goede opvolger vinden en ben via Menaz, mijn collega admin op SEAT-Online, bij de Polo GTI uitgekomen en op dit informatieve forum terecht gekomen.
Vandaag heb ik de Polo besteld, echter wel via mijn SEAT dealer (en vriend) Edwin van der Velden, loop ik tenminste niet helemaal over.
Het is dus een Polo GTI geworden met de volgende opties:
VW Polo GTI 1.4TSI DSG
Kleur: Flashrood
Bekleding: Jacky
Opties:
- Executive Plus-pakket
- Advance pakket
- Winter-pakket
- Licht & Zichtpakket
- 17" LM-velgen Detroit
- Multif. stuurwiel met tiptronic
- 65% getinteruiten achter
Voor wat betreft opties ga ik er niet op achteruit, qua snelheid en ruimte wél, maar daar kan ik vast wel aan wennen en anders gaan we gewoon weer tunen.
Maar goed, de Leon FR:
Daarnaast heb ik nog een VW Golf MK1 cabrio die ook verkocht is/wordt:
De Golf gaat er uit omdat ik er eigenlijk gewoon nooit mee rijdt, en dat is zonde van zo'n mooie auto....
Aangezien ik deze auto alweer 3 jaar heb was ik toe aan wat anders maar kon binnen de huidige SEAT modellen geen goede opvolger vinden en ben via Menaz, mijn collega admin op SEAT-Online, bij de Polo GTI uitgekomen en op dit informatieve forum terecht gekomen.
Vandaag heb ik de Polo besteld, echter wel via mijn SEAT dealer (en vriend) Edwin van der Velden, loop ik tenminste niet helemaal over.

Het is dus een Polo GTI geworden met de volgende opties:
VW Polo GTI 1.4TSI DSG
Kleur: Flashrood
Bekleding: Jacky
Opties:
- Executive Plus-pakket
- Advance pakket
- Winter-pakket
- Licht & Zichtpakket
- 17" LM-velgen Detroit
- Multif. stuurwiel met tiptronic
- 65% getinteruiten achter
Voor wat betreft opties ga ik er niet op achteruit, qua snelheid en ruimte wél, maar daar kan ik vast wel aan wennen en anders gaan we gewoon weer tunen.
Maar goed, de Leon FR:

Daarnaast heb ik nog een VW Golf MK1 cabrio die ook verkocht is/wordt:

De Golf gaat er uit omdat ik er eigenlijk gewoon nooit mee rijdt, en dat is zonde van zo'n mooie auto....