Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ben ik het mee eens.. Maar het oog wil ook wat en is toch net iets meer "af" met een panoramadak.Ziet er goed uit! Dat panorama dak lijkt mij geen gemis. In de zomer is het super warm zo'n dak.
Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
Mooier is het zeker, zelf zal ik er niet voor kiezen behalve als het dak ook open kan.Ben ik het mee eens.. Maar het oog wil ook wat en is toch net iets meer "af" met een panoramadak.
Verstuurd vanaf mijn ANE-LX1 met Tapatalk
Panoramadak kan open bij VAG modellen, overigens een van de opties die hoog in mijn verlanglijst staan want als je het eenmaal een keer hebt gehad wil je het altijdMooier is het zeker, zelf zal ik er niet voor kiezen behalve als het dak ook open kan.
Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
Das niet waar. Vorig model Ibiza kon hij alleen omhoog en niet open schuiven naar achteren. Maatje van me heeft er een en die dacht in eerste instantie dat hij open kon. Bij de nieuwe kan het weer wel.Panoramadak kan open bij VAG modellen, overigens een van de opties die hoog in mijn verlanglijst staan want als je het eenmaal een keer hebt gehad wil je het altijd
So.. Dan baal je ook flink als je erachter komt dat hij niet open kan..Das niet waar. Vorig model Ibiza kon hij alleen omhoog en niet open schuiven naar achteren. Maatje van me heeft er een en die dacht in eerste instantie dat hij open kon. Bij de nieuwe kan het weer wel.
Zal er morgen even naar kijkenLeuke Ibiza, jammer dat de foto op z'n kop staat.![]()
Jaa mijn eis was dit keer een witte auto en eigenlijk panoramadak.Panoramadak kan open bij VAG modellen, overigens een van de opties die hoog in mijn verlanglijst staan want als je het eenmaal een keer hebt gehad wil je het altijd
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.