Seat Ibiza FR

Naast de polo hebben we de nieuwe seat Ibiza FR nieuw model.

Voorzien van alle luxe op panorama dak na.. Achteraf spijt dat wij deze er niet bijgenomen hebben!
b2f1bbea671485ae1ad2234348977385.jpg
7e90b4e33ab7c071c0b1aa742f6b8afb.jpg


Verstuurd vanaf mijn ANE-LX1 met Tapatalk
 
Vw  Polo AW 2019  1.0 95PK 
  • Leuk
Waarderingen: Johan
Ziet er goed uit! Dat panorama dak lijkt mij geen gemis. In de zomer is het super warm zo'n dak.

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 140pk 7DSG 
Ben ik het mee eens.. Maar het oog wil ook wat en is toch net iets meer "af" met een panoramadak.

Verstuurd vanaf mijn ANE-LX1 met Tapatalk
Mooier is het zeker, zelf zal ik er niet voor kiezen behalve als het dak ook open kan.

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 140pk 7DSG 
Mooier is het zeker, zelf zal ik er niet voor kiezen behalve als het dak ook open kan.

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
Panoramadak kan open bij VAG modellen, overigens een van de opties die hoog in mijn verlanglijst staan want als je het eenmaal een keer hebt gehad wil je het altijd
 
Volkswagen  X  X 
  • Leuk
Waarderingen: Willykr
Panoramadak kan open bij VAG modellen, overigens een van de opties die hoog in mijn verlanglijst staan want als je het eenmaal een keer hebt gehad wil je het altijd
Das niet waar. Vorig model Ibiza kon hij alleen omhoog en niet open schuiven naar achteren. Maatje van me heeft er een en die dacht in eerste instantie dat hij open kon. Bij de nieuwe kan het weer wel.
 
Das niet waar. Vorig model Ibiza kon hij alleen omhoog en niet open schuiven naar achteren. Maatje van me heeft er een en die dacht in eerste instantie dat hij open kon. Bij de nieuwe kan het weer wel.
So.. Dan baal je ook flink als je erachter komt dat hij niet open kan..

Alhoewel je zoiets wel test voor aanschaf.

Verstuurd vanaf mijn ANE-LX1 met Tapatalk
 
Vw  Polo AW 2019  1.0 95PK 
Panoramadak kan open bij VAG modellen, overigens een van de opties die hoog in mijn verlanglijst staan want als je het eenmaal een keer hebt gehad wil je het altijd
Jaa mijn eis was dit keer een witte auto en eigenlijk panoramadak.

Uiteindelijk de polo white silver niet gekocht met panorama.. De seat is uiteindelijk rijker uitgevoerd dan de polo.. Maar de seat prijzen zijn dan ook wel gunstiger.

Verstuurd vanaf mijn ANE-LX1 met Tapatalk
 
Vw  Polo AW 2019  1.0 95PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!