Sdu's Candy Polo BlueMotion GTD

Hey eindelijk iemand die OEM Xenon lampen erin hebt zitten...
je zegt dat het vooral veel knippen en afklemmen is, maar ga je dan niet snel storing krijgen? of heb je deze afgewerkt met krimpkousjes

ik dacht altijd dat het gewoon Plug and play is maar gezien de Polo BM DRL heeft in de mistlampen units zal je deze uit moeten schakelen (is te doen met VAGCom). hoe heb je het voor elkaar gekregen deze lampen dan er voor te zorgen dat wanneer je lichtschakelaar stand op 0 staat dat dan de LEDjes gaan branden? vagcom instelling?

ik denk eerlijk gezegd dat het ook niet nodig is om hoogteregeling te doen...teveel moeite.
 
Vergeet niet dat de DRL in de Xenon koplampen ook worden gezien als DRL, als je die in Vagcom uitzet gaat simpelweg alle DRL uit ;)

Hoe het precies zit weet ik niet, maar er is in ieder geval niet geknipt in de draden naar de mistlampen / BM DRL. Alle wijzigingen zitten in de kabels van de originele koplamp naar de Xenon units. Wat ik ook weet is dat het signaal voor de LED verlichting over 2 draden loopt waar alle andere functies van de unit over 1 draad signaal krijgen.

Voor storingen ben ik niet bang, alles is netjes afgewerkt. Het installeren giing ook zonder problemen: geen enkele foutmelding gezien op het dashboard of in vagcom!

@HakanC: Hoe lang ben je er ongeveer mee bezig en zijn er veel dingen die mis kunnen gaan?
 
Units met Xenon lampen, overige lampjes, starters is ongeveer 1700-1800 euro samen, set Golf 6 Xenon adapters is 40-50 euro ongeveer. Lichtschakelaar 30 euro ongeveer. Verder nog wat draad, koppelstukjes etc. wat hier altijd in de garage te vinden is. Totaal wel een flink bedrag in ieder geval.
 
@ KYC, dat is idd een heel stuk goedkoper jah Stick Out Tongue
heb idd dezelfde overweging als jou gemaakt aangezien oem xenon super nice is, maargoed dat geld heb ik er niet voor over om met xenon te gaan rijden, sterker nog dat 'heb' ik niet eens :lol:
lees: student :lol:

maar Sdu7cb, jij hebt je polo mooi voor elkaar! Big Grin
ben benieuwd wat 't 'eindproduct' zal zijn ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Sdu7cb zei:
Units met Xenon lampen, overige lampjes, starters is ongeveer 1700-1800 euro samen, set Golf 6 Xenon adapters is 40-50 euro ongeveer. Lichtschakelaar 30 euro ongeveer. Verder nog wat draad, koppelstukjes etc. wat hier altijd in de garage te vinden is. Totaal wel een flink bedrag in ieder geval.

Het zou echt gaaf zijn als je hier iets van een tutorial van online kan zetten met de benodigdheden en de stappen.
 
Gewoonjan zei:
@ KYC, dat is idd een heel stuk goedkoper jah Stick Out Tongue
heb idd dezelfde overweging als jou gemaakt aangezien oem xenon super nice is, maargoed dat geld heb ik er niet voor over om met xenon te gaan rijden, sterker nog dat 'heb' ik niet eens :lol:
lees: student :lol:

maar Sdu7cb, jij hebt je polo mooi voor elkaar! Big Grin
ben benieuwd wat 't 'eindproduct' zal zijn ;)

Hier ook student ;) maar wel eerst 2 jaar associate degree en nu duaal, dus niet voltijd aan de studie (gelukkig) Big Grin

Zal eens kijken of een how-to wil lukken, gezien het flink wat tijd kost om het in elkaar te zetten en te bedenken is het echter wel een lastige.
 
Sdu7cb zei:
Hier ook student ;) maar wel eerst 2 jaar associate degree en nu duaal, dus niet voltijd aan de studie (gelukkig) Big Grin
haha geen zin in voltijd studie ofzo?
Mijn studie is dan weer niet in deeltijd te doen, bestaat volgens mij ook niet maar ok, maar ik studeer dus tandheelkunde :cool: (1ste jaars nog :lol: )
 
VW  6R  1.2TDI 
Heb al eerder een voltijd studie gedaan, Multimedia Vormgeving. Maar als je daarna werkt heb je echt geen zin meer in een voltijd studie. Als je dan je werk met een studie kunt combineren is het natuurlijk snel besloten ;)

Maar als 1e jaars heb je nog wel even te gaan. Succes in ieder geval! ;)
 
Hierbij nog de foto van het interieur en het verschil in hoogte bij de wielkasten voor en achter:

6242913773_9c6115b28b_z-1.jpg

6242913127_44f482bea9_z-1.jpg
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!