schroefset ijzer geluid ?

hallo,

ik heb een vw polo gti aw met v maxx schroefset met kortere koppelstangen gemonteerd,

nu maakt die soms als ik in een gat rij of een drempel pak een ijzer tik geluid aan de voorkant ?

kan het zijn dat mijn koppelstangen te lang zijn? of boven aan mijn schroef niet vast zit?

geluid komt van onderaan

grtjs

Volkswagen  Polo gti aw 
Heb je al eens gekeken wat het zou kunnen zijn? Zie je iets dat los zit, of waarvan je denk, dit zit (bijna) tegen elkaar?

Volkswagen  Polo 6R 
Heb je al eens gekeken wat het zou kunnen zijn? Zie je iets dat los zit, of waarvan je denk, dit zit (bijna) tegen elkaar?
ik had mijn schroefset bijna op het hoogste en dacht dus dat het mijn veer was dat die gekneld geraakte omdat hij zo hoog stond,

maar heb hem terug omlaag geschroefd en kortere koppelstangen gestoken en als nog doet die dat ijzer tik geluid maken :(

dan moet ik even kijken als boven op de schroefset de moer goed vastzitten.

Volkswagen  Polo gti aw 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!