Schoonhouden interieur bekleding

mausie

Bekend lid
1,020
520
122
Heeft iemand enig idee hoe je zelf het beste je voorstoelen/achterbank schoon houd van je auto.
Een restyle/poets bedrijf,cleant de boel weer als nieuw op maar dat moeten wij toch zelf ook kunnen.

Elke week ff de stofzuigert erdoor maar hoe hou je de stoelen netjes?

Wat voor middel is hier geschikt voor
 
VW  Polo 6C/Golf 7  TSI Engine 
Gewoon netjes zijn en regelmatig uitzuigen Stick Out Tongue Na ~120k km zat er nog geen vlekje in m'n BlueGT, alleen bestuurders vloermat die slijtage had van de schoenen, uiteraard. Heb niks anders gedaan dan uitzuigen, wel soms de leren randjes aan bestuurderskant gereinigd met leer reiniger (is maar klein randje) dat beetje blauw werd van jeans met in-/uitstappen.

Er werd ook niet gegeten in de auto tenzij het echt lange stukken waren maar dan stop ik gewoon even langs de (snel)weg, heb je meteen even pauze ;).

Wel hebben we langharige (en voornamelijk witte) katten dus uitzuigen gebeurd wel met enige regelmaat want die haren vind je dus echt overal terug.
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
  • Leuk
Waarderingen: Hansstaal
Ik stofzuig mijn auto 2x in de week en rijd 1 of 2 x in de week door de wasstraat.
Gewoon wat thijs zegt bijhouden en mocht het te gek worden kun je het nog laten stomen.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 BlueMotion 
Klopt van de krassen maar denk wel minder dan vroeger, tenminste ik ga er vanuit dat er tegenwoordig toch wel over nagedacht is bij een moderne wasstraat.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 BlueMotion 
Indd goed bijhouden. 1x per week snel de stofzuiger erdoor. 1x per week snel afspuiten spons er langs.totaal 5 min werk. (kleine auto). snel ff droog rijden )))) een x per maand duure wasbeurt in de wasstraat. en zo hou ik m bij. Dus kleine inspanning en groot genot.
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
Moet zeggen, doe de binnenkant net iets vaker dan de buitenkant, maar 1x per kwartaal gaat op het werk door de wasstraat.

Lakverzegeling met dank aan de polder:
37117733100_33c13e5228_c.jpg


Heeft dus weinig zin om 'm elke week te wassen...
 
2011 Volkswagen  Polo  1.6 TDI 140pk Highline (Geëxporteerd) 
  • Leuk
Waarderingen: capszz
Mijn auto wordt meestal gebruikt bij het uitgaan. Ik heb alcoholvlekken op de achterbank. Daarnaast ook wat geplakte hasjkruimels die ik niet uit krijg met een normale spons en groene zeep. Hoe moet ik dit in godsnaam eruit krijgen. Iemand een idee?
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 115PK 
Hahah nee maar je hebt van die stofzuigers bij boels die heb ik gebruikt toen ik mijn R-line interieur had gekocht, binnen een paar uur alles weer helemaal schoon. Ik meende dat als je daar bent dat je dan voor €10 en bijbehorende schoonmaak middel kunt kopen.
 
Seat  Leon FR  2.0 TDI DSG 150PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!