Schokkend remmen

Ik heb ergens rond april mijn eerste Polo gekocht. Ik moet zeggen hij rijdt heerlijk. Toen ik hem kocht vond ik dat de remmen wel vreemd deden (schokkend gevoel bij remmen) dacht dat moet wel op te lossen zijn. Maar dat valt tegen. Ik heb er nieuwe schijven en blokken onder laten zetten, wel goede kwaliteit, maar het probleem is al weer terug na zo'n 5000 km. Mijn vraag is natuurlijk wat kan de oorzaak zijn. Als ik rem dan lijkt het of er een verdikking op de schijf zit waardoor de auto schokkerig remt. Op de snelweg trilt het stuur bij stevig remmen bijna uit mijn hand.
Wie kan mij helpen aan een oplossing?
Het gaat trouwens om een Polo uit 2008 1.4
 
Volkswagen  Polo  1.4 
Dit heb ik ook: bij mij was het probleem kromme remschijven (niet echt krom maar google maar), laten afdraaien probleem voor paar maanden weg. Verder kan dit ook verergerd worden door onbalans in je wiel en versleten draagarmrubbers.
 
Ex: Volkswagen  Polo 6R GTI  & Polo AW 1.0 Highline Business R. Huidig: Mercedes Benz A 200 Limousine 
  • Leuk
Waarderingen: Heva
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!