Schokken en veel rook

Goeienavond,
Ik had een vraag waar iemand van jullie misschien het antwoord wel op weet. Ik ervaar de laatste tijd dat mijn polo met een koude motor stationair slecht loopt, hij schokt dan wat. Soms is dit ook bij optrekken tussen de 2/3k touren, ook komt er veel witte rook uit.
Ik had een motorstoring van de lambdasonde, deze vervangen maar storing komt terug en nog steeds dezelfde gebreken.. iemand een idee wat dit zou kunnen zijn?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk 
Is je koelvloeistof nog op pijl?
Check even foutcodes. Kan een kapotte turbo zijn, of erger.... Of iets kleins kan natuurlijk ook, maar het klinkt wel ietwat ernstig
Ja koelvloeistof alles is gewoon goed, rook gaat wel weg wanneer de motor warmer wordt. Foutcode is alleen de lambdasonde maar die is al vervangen. Zou het ook bijvoorbeeld de katalysator zijn dat de verbranding gewoon niet goed is?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!