Schokbrekers

Het verschil met oude dempers en originele veren naar b4 dempers met een pro kit is wel groot. Ik vond persoonlijk de b4 dempers harder dan de Sachs. Heb t allebei proef kunnen rijden. Maar ook zeker de pro kit maakt het absoluut harder. Klinkt niet alsof er iets mis is, maar dat het gewoon veel stugger is dan je had verwacht (gehoopt). Ik heb zelf bijna 20.000 op een pro kit gereden met nieuwe dempers, ik kan je verklappen. Dat wordt niet zachter.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R  1.2tsi 105pk 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
Het verschil met oude dempers en originele veren naar b4 dempers met een pro kit is wel groot. Ik vond persoonlijk de b4 dempers harder dan de Sachs. Heb t allebei proef kunnen rijden. Maar ook zeker de pro kit maakt het absoluut harder. Klinkt niet alsof er iets mis is, maar dat het gewoon veel stugger is dan je had verwacht (gehoopt). Ik heb zelf bijna 20.000 op een pro kit gereden met nieuwe dempers, ik kan je verklappen. Dat wordt niet zachter.
Ik heb nu ongv 40.000km mijn eibach prokit met bilstein b4's eronder, en het rijdt nu een stuk soepeler als aan het begin. Is ook gewoon een kwestie van gewenning. Maar stuiteren, zoals ts beschrijft, is het absoluut niet.
 
Polo  6c  Verkocht 
Stuiteren lijdt tot verlies van wegcontact van de banden, lijkt mij niet de bedoeling.
Ik zou een schokbrekertest laten uitvoeren, dan weet je gelijk of het echt stuiteren is.
Zoja, terug naar het bedrijf die ze geplaatst heeft en laten oplossen.
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!