Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Je verhaal gaat behoorlijk krom..Gister gebeld met Century,kosten..rond €500.- remblokken+schijven.
En op belangrijke zaken zoals remmerij ga ik niet bezuinigen door Ali of Ebay rommel eronder te gooien en zelf voor monteur te gaan spelen.
Onder het genot van een kop koffie word het spul er voor € 270.- onder gezet,daar ga je toch zelf niet mee lopen klooien![]()
Punt is ook dat veel 'thuismonteurs' zoals ik zaken als remmen niet willen doen omdat dat toch wel een cruciaal iets is qua veiligheid. Misschien dat bedrijven zoals Euromaster daar misbruik van maken van zo'n gedachtegang?Je verhaal gaat behoorlijk krom..
Ten eerste zou ik ook nooit besparen op remmerij, vandaar dat er voor en achter gewoon OEM VW remschijven en remblokken op zitten bij mij. Alleen die €500 is belachelijk en die €270 is ook nog schreeuwend duur (ga er vanuit dat je dan voor en achter bedoelt?).
Remschijven en remblokken op eBay, 100% OEM, kosten rond de €120 (2 maand geleden nog gekocht). Betekend dus dat Euromaster €150 vraagt voor het monteren terwijl het hooguit 30 min werk is.
Voor je portemonnee zou ik toch echt even iets anders verzinnen (koop je onderdelen op eBay bijvoorbeeld en vraag een monteur/beunhaas/garage om ze er onder te zetten bijvoorbeeld), zodat je nog die leuke mods kunt doen waar je het over hebt.
Even om wat dingen duidelijk te maken.
Bosch wat je bij de grossier/eBay of waar dan ook koopt is NIET het zelfde spul als je bij de VW Dealer krijgt! (zelf ervaren, die van de grossier waren inderdaad goedkoper maar piepte na 2000 km al als de ziekte en heb ik 2x af moeten draaien omdat ze krom trokken)
Wij hebben bijvoorbeeld bij Suzuki gewoon een uitlaatsysteem onder de Splash zitten van Bosal welke al probleemloos sinds 2009 onder het model hangt, echter koop je Bosal via een grossies rot het binnen 2 jaar weer onder je auto vandaan.. zo werkt het ook bij Bosch met de schijven die Volkswagen levert.. die worden onder bepaalde kwaliteitseisen gemaakt en enkel aan VW geleverd..
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.