Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Het is niet dat het een andere zekering zou kunnen zijn?Dan ligt het niet aan de zekering
Hij doet het ondertussen meestal wel weer. Maar ik merk dat cruise control vanzelf uitschakelt als ik de richtingaanwijzer gebruik of als ik een helling oprij of tegenwind heb. Dan vanzelf uit en doet het soms een tijdje niet meer, maar dan werkt hij weer een tijdje normaal. Zal niet de schakelaar zijn?Correct. Ik vermoed een defecte schakelaar, daar vervang ik er veel van. Of het is iets anders (remcontact, koppeling schakelaar, storing in motor).
Dus kan ik vervangen. Is dat soort van eenvoudig zelf te doen?Klinkt heel erg als een slechte schakelaar of slecht contact in de schakelaar (de hendel)
Had ik ook, draad van de cancel switch binnenin de hendel zat een breuk in, deze vervangen. En het liep weer als een zonnetje.Hij doet het ondertussen meestal wel weer. Maar ik merk dat cruise control vanzelf uitschakelt als ik de richtingaanwijzer gebruik of als ik een helling oprij of tegenwind heb. Dan vanzelf uit en doet het soms een tijdje niet meer, maar dan werkt hij weer een tijdje normaal. Zal niet de schakelaar zijn?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.