schark antenne

Dat is mij bekend... En er zit al een versterker in.
Het ontvangst van de radio vind ik totaal niet belangrijk, draai bijna altijd cd's ;)

Koop 'm vooral voor telefoon en GPS.


Antenne Standart für Radioempfang
AM/FM integrierter Verstärker (10V-14V Spannung nötig)
Frequenzbereich 76-110 MHz (FM)
Frequenzbereich 525-1700 KHz (AM)
Reichweitenerhöhung 20dbi (AGC)
Widerstand 75 Ohm
mit DIN Stecker 3C 2V

Technische Details GPS Antenne

globales Navigationssatellitensystem zur Positionsbestimmung und Zeitmessung
Frequenzbereich 1575 MHz (GPS) +/- 3 MHz
Bandbreite +/- 5MHz
VSWR 1.5:1
Reichweitenerhöhung > 23dbi
Widerstand 50 Ohm
Temperatur -40/+90Grad
mit Kabellänge 22cm (SMA-B Stecker), (Connector SMA), (Cable RG-174)


Technischer Details GSM Antenne

Standart für voll digitale Mobilfunknetze
Frequenzbereich 890-960MHz (GSM)
Frequenzbereich 1710-1990 MHz (GSM)
Reichweitenerhöhung <2,2dbi
Widerstand 50 Ohm
mit Kabellänge 22cm, (Connector FME). (Cable RG-174)
 
oké is wel wat ik zoek maar wil wel mijn radio ontvangst goed houden, bij de dealer zeggen ze een binnen antenne bij het voorraam zal er over naar denken...

ga eerst even wat kilometers op de polo rijden vannacht naar parijs :)
 
FlashredBM zei:
En gelijk voor tientallen Euro's verloopkabels meebestellen van DIN+SMA+FME naar Fakra.

Ik wil niet negatief overkomen, maar ik zou zoveel geld niet over hebben voor iets wat minder goed werkt, alleen voor de looks.

Ja heb het ook opgegeven ;)


Wat ik wil raar vind: de scirocco heeft bv wel alleen een shark antenne, waarom hebben alle polo's ook een spriet erbij ;s :cry:
 
vandaag de polo weer op gehaald was de GPS module is een nieuwe opgezet heb het nog wel over de shark antenne gehad maar de monteur zeg dat het gat in de dak grote is dan van de shark, en had over din aansluitingen :shock: dus denk dat het niks word jammer :?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!