Schade aan bumper

Rosinfield

Bekend lid
Spritmonitor.de
2,368
1,279
132
Nou, vandaag toch ontdekt waar het schrapende geluid in de parkeergarage vorige week 20200320_092521.jpg20200320_092521.jpgvandaan kwam. Op de foto ziet het er erger uit dan het is. Als je het niet weet zie je het niet, zag het ook zelf nu pas. Toch vervelend natuurlijk, maar ik neem aan dat repareren betekent dat de hele zaak moet worden vervangen? Het is kunststof, dus kwaad kan het verder niet, lijkt me.
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
  • Verdrietig
Waarderingen: Tonq en M.U.Y
Kost toch al snel een paar honderd euro zoiets met spotrepair. Nog eerst maar even aanzien. Wie weet gaat het me minder storen.
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Dank. Ik ben alleen niet handig genoeg om zoiets zelf te doen. En die onderlip stoort me ook een stuk minder dan de beschadiging van de bumper. Misschien dat dat evt kan worden meegenomen met spotrepair?
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Je hebt gelijk, is de bumper. Misschien met een simpel spuitbusje (suggereerde iemand elders); hoeft niet perfect, als het maar niet zo in het oog valt. Kan dan altijd nog laten repareren, mocht het niet werken
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Afgaand op het geluid dat ik toen hoorde, valt het nog erg mee. Ik vreesde het ergste. Dit zag ik pas later, dacht dat het een band was die ergens in de knel kwam
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Je hebt gelijk, is de bumper. Misschien met een simpel spuitbusje (suggereerde iemand elders); hoeft niet perfect, als het maar niet zo in het oog valt. Kan dan altijd nog laten repareren, mocht het niet werken
Zo zonde! :confused:
Ik zou inderdaad zelf even kijken of je die kleur lak ergens kan krijgen, is veel goedkoper en dan valt het in ieder geval niet zo op. Niet geschoten is altijd mis. Laten doen kan inderdaad altijd nog als je het toch niet mooi genoeg vindt. Succes!
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2 & Golf 7  GTI 
  • Leuk
Waarderingen: Rosinfield
Bij mij was een spotrepair van een halve bumper incl een vergelijkbare schade aan de onderlip 400 in de btw. Alleen zo’n klein plekje zal wel enigszins meevallen.
schadehersteller van de verzekering vroeg 1200 in de btw:astonished:

gewoon een net adres zoeken en het wordt netjes gedaan voor redelijke kosten
 
VW  Polo AW  2.0 GTI ABT 
Ik probeer het eerst met die primer en spuitbus originele lak. Als dat er redelijk uit ziet, ben ik voor een paar tientjes klaar. Vind het wel een leuke uitdaging eigenlijk.
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!