RVC achteraf plaatsen AW

_Maarten_

Bekend lid
973
1
447
92
Zoon van mijn collega heeft een AW R-Line (pre-facelift, Energetic Orange) gekocht afgelopen weekend.
Vrij rijk uitgeruste auto, mist alleen BSA, PLA en RVC.
Nu maakt hem de blind spot en automatisch parkeren niet uit, maar wil hij wel graag de achteruitrijcamera hebben.

Wie op het forum kan dit leveren, monteren en programmeren voor hem?
En uiteraard wat gaat hem dit kosten :grimacing:

Hij komt zelf uit omgeving Hoekse Waard, maar neem aan dat een stukje rijden geen probleem is voor hem.

Auto Tim.jpeg
 
Ik kan dat evt wel doen, omgeving Nijmegen. Mocht dat oke zijn kan je me een berichtje sturen
Ik zal hem zeggen zich even aan te melden op het forum.
Ik zit tot einde jaar in Noord Overijssel. Ik kan het ook wel. Kosten hangen nogal af van de wensen. Logo camera of kenteken camera maken nogal verschil.
Logo cam moet het worden.
Is ook het mooiste, ik heb dat toen bij de 6C van zijn zus ingebouwd.
 
Ik kan dat evt wel doen, omgeving Nijmegen. Mocht dat oke zijn kan je me een berichtje sturen
Goedemiddag. Mijn vriendin heeft een Polo uit 2021 en ze zou ook graag een RVC plaatsen (vandaar dat ik wat Forums aan het afstruinen ben). Zou je mij een privé berichtje kunnen sturen? Dat lijk ik zelf niet te kunnen omdat ik nieuw ben.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
Goedemiddag. Mijn vriendin heeft een Polo uit 2021 en ze zou ook graag een RVC plaatsen (vandaar dat ik wat Forums aan het afstruinen ben). Zou je mij een privé berichtje kunnen sturen? Dat lijk ik zelf niet te kunnen omdat ik nieuw ben.
Kan pas na 10 berichten inderdaad.
 
Ik zit tot einde jaar in Noord Overijssel. Ik kan het ook wel. Kosten hangen nogal af van de wensen. Logo camera of kenteken camera maken nogal verschil.
heb daar ook wel belang bij, aangezien je in Overijssel zit. zou je mij een bericht willen sturen? Mij lukt het ook niet om je prive te berichten (nieuw)
 
VW Polo AW R-Line  AW  1.0 TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!