Rutgersie :: 2014 Volkswagen Polo

Hallo,

Leuk al die snelle (en leuke) reacties hier!

Ja, die VAGCOM is nog compleet unknown voor mij!

Het lijkt me inderdaad leuk om daar iets met te doen. Dat moet geloof ik al bij die parkeersensoren die ik toch in de GTI bumper wil bouwen.

Wat is de geografische verspreiding hier?

Gr. Rutger Siemerink
 
Bedankt Bedankt,

Ja, de bumper heb ik met schade besteld en die komt als het goed is aanstaande week aan. (dan heb ik hem alvast haha)
De skirts komen uit Duitsland. Moeten ook nog komen.

HJV, ik zie in jouw garage ook allemaal leuke dingen!
Wat is dat voor spoiler die je erop hebt? Ziet er goed uit!
 
Zo hier even een korte update. (weet eigenlijk niet waar ik dat precies moet doen)

-De GTI bumper is binnen wordt binnenkort gespoten, diffuser is besteld. Nu nog opzoek naar PDC sensoren.
-GTI einddemper is besteld en is opgestuurd
-Zaterdag Xenon in laten bouwen. Voor de rest is de auto nu compleet LED uitgevoerd (kenteken verlichting, interieur verlichting, bochtenverlichting etc. etc.

Met de PDC sensoren moet ik me nog even dieper in verdiepen. Nog tips?

(btw: hoe kan ik hier fotos plaatsen)?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Klik op de link, daarna Computer (als je van je computer uploadt). Daarna Upload (x/50).

Dan zie je in het midden je foto, en daarnaast een stukje tekst in een wit vlak.

Kopieren/plakken in je bericht, et voila



(niks persoonlijks trouwens, maar dit plaatje kon ik het snelste vinden op m'n bureaublad, overblijfsel van collegas pesten tijdens werktijd)
 
Hallo,

Even een kleine update. Door drukte met werk weinig tijd om aan de auto te sleutelen!
Maar de winterbanden zijn binnen:) het is een set Rial Milano's met 17 inch contiWintercontacts TS830P geworden! Nu nog wachten op het koude weer!

Morgen zal de GTI bumper gemonteerd worden eveneens als de GTI uitlaat. Fotos volgen later.

Is er hier trouwens iemand die mij zou kunnen helpen met het aansluiten van de PDC module op mijn stuurkolom?

Alvast bedankt.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!