Ruitenwisserpomp 6C

Hi allemaal :)

Helaas heeft de ruitenwisserpomp de geest gegeven.... Ik hoor hem niet meer aanslaan, maar de wissers gaan wel.

Nu hoor ik over de zekering vervangen, dus ik googelen, maar kom er eigenlijk niet verder op.

Ik hoor over zekering nr 31 in het dashboard kastje, maar er zit ook een zekering blijkbaar bij de motor?

Iemand ervaring met het vervangen van de pomp en evt vervangen van de pomp?
 
Volkswagen  Polo 6C1  1.4 TDI 75PK - Gechipt naar 115PK 
Heb je al doorgemeten bij de pomp?

Ik kan die pomp niet echt vinden eigenlijk... Ik denk dat ik heel mn bumper eraf moet trekken voordat ik er bij kan komen?

Als er iemand is met een mooie how-to zou enorm behulpzaam zijn!

Pomp en locatie zijn hetzelfde als op een 6r

Ah, ik kwam uit op onderdeel nr 1K6955651 daarvoor
 
Volkswagen  Polo 6C1  1.4 TDI 75PK - Gechipt naar 115PK 
Held, dit was inderdaad het probleem!



Bleek inderdaad een zekeringskwaaltje te zijn... Ik overtuigd dat het de pomp was, maar idd de zeker.
Ja, ik was ook overtuigd dat het de pomp was, mijn aw is nog niet eens half jaar oud, dealer => ja 100% ruitenwisser pomp, ja geen garantie kwestie. Ik zelf de bumper los maken en doormeten... komt er geen stroom door de aansluiting blijkt het de zekering zijn.......... halve dag weggegooid hele bumper losgemaakt...
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo  - 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!