Robo's Polo 6r

Beste allemaal! zoals sommige van jullie weten ben ik nog vrij nieuw hier en met plezier neus ik veel rond op dit forum.
Na 3 weken in het bezit te zijn van mijn Polo en veel informatie hier en daar opgezocht, foto's en project log's doorlezen toch maar zelf ook maar besloten te gaan beginnen het zijn nog de wintermaanden dus hou centen over i.v.m de winterstop van het circuitseizoen.

Waar ik al bang voor was is dat na het ene het andere weer komt wat ik graag wil gaan doen / hebben.
Dit is niet erg heb ik altijd iets om naar uit te kijken Stick Out Tongue

Ik vertel er wel even bij dat ik onderdeel per onderdeel zal bestellen... en af en toe is wat post hier.
Ik ben maar een simpele student met een weekend bijbaantje en ook nog eens een dure circuit hobby heb waar onwijs veel geld naar uit gaat... :confused: maar hoop af en toe mijn polo te kunnen verwennen!

Dus ik zal af en toe is iets voor de polo aanschaffen om uiteindelijk een prachtauto te hebben staan!

Aldus mijn grote wensenlijst :mrgreen:

Interieur:

- Non slip matjes voor bekerhouder etc.
-
Halogeen verlichting upgraden naar Led.
- Led voetverlichting inbouwen.
- Interieuromlijsting nav, clima & roosters in pianolak.
- Lichtschakelaar met Auto functie bestellen en CH/LH werkend krijgen (zoek nog iemand met Vcds :) )

- Deurslot beschermers (Just for fun)

Exterieur:

- Dak zwart wrappen (optie)
- Spiegelkappen carbon
- Voor en Achterlogo carbon (optie)
- Mist & 0 verlichting Led.
- Led koplamp units U-Tube's
- Mistlamp kappen en grill in zelfde hoogglans zwart als bij de grill van de BM.
- Ander setje schoenen verschillende opties ben er nog niet uithelaas...

Voorkeur gaat uit naar de Polo gti Parabolica of de Polo wrc Cagliari...

zal vast nog wel het een en ander bijkomen wat ik weer voorbij zie komen hier.

De matjes liggen al in de auto die heb ik pas binnen gekregen van aliexpress wilde het gewoon een keer proberen haha;)

Ook de spiegelkappen zijn binnen die liggen nog even onder de boom zo heb ik ook nog iets met kerst :)

al met al heel wat wensen en te doen aan de polo!

polo staat er nu nog zo bij:

20161219_182247.jpg


 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!