RNS510 inbouwen

iichel

Exclusive lid
12,875
4
8,083
283
Lieve lieve forumleden,

ik heb zin om weer eens wat te verbouwen. ik kan er niets aan doen, het gaat vanzelf. ik wil graag een rns510 inbouwen.
ik ben op de hoogte van de diefstal risicos etc, maar hier in zwitserland valt het gelukkig mee. zelfs de verzekering raadde het me niet af. terwijl ik ervoor verzekerd ben. mooier kan het niet.

wat ik even wou vragen is om met me mee te denken.
mijn auto komt fabrieks af met een mfs en het executive pakket (in elke deur een speaker en in de a-stijlen). ook heeft ie een alarm.
standaard zat er een rcd210 in maar nu zit er een mooie pioneer in, f940bt.

wat ik dus nodig heb voor de ombouw:
- RNS510 (duh)
- FAKRA gps antenne (tientje)
- FAKRA naar 2x FAKRA FM antenne (tientje)

en de 'extraatjes'
- Bluetooth module met microfoon. mic kan in de hemelverlichting. (ca 150 euro)
- media-in box met usb etc. (ca 125 euro)
- adapter om de achteruit rij camera te installeren want die heeft een av. de rns moet 26-pin hebben. (welke?)

ik hoef niet die gekke (irritante) touch adapter erin te hebben.

ik heb een vagcom kabel (maar niet de codes) om het in te leren.

vergeet ik iets?
kan ik iets anders/beters doen?
tips?
adviezen?
dingen waar ik op moet letten (geen gejatte rns kopen, code kaart erbij, etc)
ondanks dat ik het graag zou willen, heb ik geen mfa+ dus de standaard bluetooth module zal voldoende zijn

alvast bedankt voor het meedenken :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Opletten bij de media unit welke kabel je er bij neemt ik had een origineel setje gekocht en die kabel haalt het net niet eigenlijk dus nu heb ik er een kabel bij besteld en die past nu wel.
En in mijn 6r zat er al een dubbele antenne in ik weet niet of dat bij jou dan ook zo is . Groetjes michael.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 69pk Style 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!