Rns310 zonder bluetooth. achteraf inbouwen mogelijk?

MikeM

Actief lid
100
39
34
Hallo ik ben nieuw hier. Heb vorige week een 6r highline gekocht uit 2010.
Als ik op de phone knop druk mute het geluid, achteraf inbouwen kan heb ik gelezen á 170,-.
Heeft iemand hier ervaring mee? Of raden jullie mij een parrot aan om veel gedoe te vermijden?

alvast bedankt! grt Mike
 
VW  Polo 6R  1.4 86pk 
Oké, klopt het bedrag een beetje voor een Bluetooth module van een ander merk? Kan de stuurbediening ook werken met zoiets? Hebben mensen tips naar wie ik toe moet gaan/contact opnemen?
 
VW  Polo 6R  1.4 86pk 
Boekjes zullen vast ook wel online staan, radiocode heb je wel nodig anders zul je die gaan moeten aanvragen bij de dealer wat meestal geld kost. Speciale kabels zul je niet nodig hebben, als het goed is kun je dezelfde stekker gebruiken als die nu al in je auto zit...

Ik denk dat een redelijke prijs voor een RNS315 rond de €350 zal liggen...
 
Waar moet ik op letten als ik zo een 2e hands koop?

Boekjes, radiocode, kabels?, etc

Wat mag zo'n rns315 hedendaags nog een beetje kosten?

Goed opletten dat er ook echt Bluetooth op zit en redelijk nieuwe kaarten heeft. En koop het bij een betrouwbaar iemand, je wilt geen gestolen navi in je auto hebben. Ik heb de mijne destijds verkocht voor ongeveer 300 euro.
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 90pk 
Goed opletten dat er ook echt Bluetooth op zit en redelijk nieuwe kaarten heeft. En koop het bij een betrouwbaar iemand, je wilt geen gestolen navi in je auto hebben. Ik heb de mijne destijds verkocht voor ongeveer 300 euro.

Navigatie zit bij hem in de auto de mag er vanuit gaan dat hij niet gestolen is.

De volgende software zit erop:

Software: 0410
Navigatie: 0055

Is dit recent? Hoe of wat kan ik dit anders laten updaten?

Grt
 
VW  Polo 6R  1.4 86pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!