Rns

Ik heb sinds enkele dagen een NR5261. Eigenlijk gewoon een android tablet in een radio. Werkt erg goed met de custom ROM van xda-developers! CAN integratie van deuren, parkeersensoren en voeding aan/uit.
uRA32hE.jpg
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 75pk 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
Het gaat mij ook op diefstal gevoeligheid. En als het goed werkt... Waarom niet. €300 of 600 scheelt de helft
Ze hebben het er niet zo makkelijk uit, en origineel is veel te duur, zo denk ik er ook over. Ik had eens gekeken op de site van volkswagen en als je daar een RNS 510 wilt kopen moet je ongeveer op 1200 euro rekenen, die van mij is nieuw werkt perfect en kost de helft
 
volkswagen  polo 6r  1.2 70pk 
Als we het over diefstalgevoeligheid hebben, dan is een rns310 dat amper tot niet, dan hebben we het meer over een rns510. Ik zou liever voor origineel gaan dan aftermarket, dit past mooier bij het geheel en de systemen zijn gewoon goed. Deze systemen worden op marktplaats en andere verkoop sites genoeg aangeboden en ook voor verschillende prijzen, maar het blijft altijd iemand ze eigen keus dan wel afweging.
 
Origineel is leuk, maar ik vind 50% iets te veel verschil. En vaak is het zo dat de originele rns 510 Bluetooth voorbereiding heeft. Dus dan kom je op 600-700 euro

Ik wil geen troep kopen, maar als dat goedkope systeem ook werkt. Why not
 
Volkswagen polo  6R  1.2 TSI 
Origineel is leuk, maar ik vind 50% iets te veel verschil. En vaak is het zo dat de originele rns 510 Bluetooth voorbereiding heeft. Dus dan kom je op 600-700 euro

Ik wil geen troep kopen, maar als dat goedkope systeem ook werkt. Why not
Met die prijzen zit je idd wel aardig in de richting, dat heb je ook wel een aardig recent model rns510 en BT. Het feit is wel dat het ook nog wel enige waarde blijft houden en als je de auto verkoopt het dus los weer zou kunnen verkopen. maar nogmaals het is jou keuze kerel.
 
dat de rns315 veel gestolen wordt is gewoon een statistiek. een rns510 heeft altijd bluetooth via een externe module, nooit ingebouwd. de rns315 kan wel bluetooth ingebouwd hebben. de rns310 kan nooit bluetooth ingebouwd hebben maar wel via een externe module
 
d
Als we het over diefstalgevoeligheid hebben, dan is een rns310 dat amper tot niet, dan hebben we het meer over een rns510. Ik zou liever voor origineel gaan dan aftermarket, dit past mooier bij het geheel en de systemen zijn gewoon goed. Deze systemen worden op marktplaats en andere verkoop sites genoeg aangeboden en ook voor verschillende prijzen, maar het blijft altijd iemand ze eigen keus dan wel afweging.
dit is ook aftermarket en dat past niet bij het geheel?????
 

Bijlagen

  • 20151229_143337.jpg
    20151229_143337.jpg
    845.7 KB · Weergaven: 38
volkswagen  polo 6r  1.2 70pk 
d

dit is ook aftermarket en dat past niet bij het geheel?????
Zoals ik al zei het is je eigenkeus en iedereen moet zelf het zelf weten. Het het ziet er aardig het zelfde uit maar ik persoonlijk hou niet van die interface en al dat chrome wat bijv bij de originele systemen alu afgewerkt is.

dat de rns315 veel gestolen wordt is gewoon een statistiek. een rns510 heeft altijd bluetooth via een externe module, nooit ingebouwd. de rns315 kan wel bluetooth ingebouwd hebben. de rns310 kan nooit bluetooth ingebouwd hebben maar wel via een externe module
Dat de rns510 meer word gestolen is ook een statistiek, gaat mij niet erom wie gelijk heeft of wie niet. Geef enkel me mening op basis van eigen ervaring zoals we hier dat allemaal doen.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!