RNS 510 Update

Firmware upgrade kan je niet veel fout aan doen, wel is het handig om vooraf te weten welk type je exact hebt. De wat oudere RNS510's lusten niet iedere firmware. Hierdoor heb ik de rns uit 2007 in mijn Touran al eens dood gehad.... Met een oude firmware cd echter wel weer aan de gang gekregen.
Zoek je specifiek een versie van de software? Want sommige versies zijn wel eens lastig te vinden op internet.
 
het is me gelukt eerst naar 5269 gegaan maar was niet zo stabiel vervolgens weer gedowngrade naar 4120 wat volgens vele de meest stabiele versie is kaarten ook kunnen updaten ook de flitspalen kun laden ben er blij mee Big Grin
 
het is me gelukt eerst naar 5269 gegaan maar was niet zo stabiel vervolgens weer gedowngrade naar 4120 wat volgens vele de meest stabiele versie is kaarten ook kunnen updaten ook de flitspalen kun laden ben er blij mee Big Grin
Waar heb je de kaarten vandaan en welke software zou ik op mijn B versie kunnen zetten? heb nu namelijk nog niet de POI's zoals flitspalen maar wel al de maximum snelheid.
 
Volkswagen  Golf 7 R line  1.6 TDI 
Zou je mij een link kunnen mailen van die kaarten en met welk programma brand jij ze op de dvd?
Had er ooit al is 1 gevonden maar 2 dvd's deden het al niet..
 
Volkswagen  Golf 7 R line  1.6 TDI 
Het zelfde als hierboven. Via nieuwsgroepen en dan branden met imgburn speed 1x wel een verbatim dl gebruiken probeerde eerst een phillips maar geen resultaat.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb is gekeken naar dat nieuwsgroepen en volgens de site heb ik spotnet gedownload (is dat goed)?
Wanneer ik dan zoek komen er wel een aantal te staan maar als ik dan wil downloaden zegt hij bestand te oud.
Wat kan ik hier nog aan doen:flushed:
 
Volkswagen  Golf 7 R line  1.6 TDI 
Volkswagen  Golf 7 R line  1.6 TDI 
  • Leuk
Waarderingen: polo_6r_team
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!