RNS 510 of Zenec ZE-NC2010

@HakanC Dat vind ik toch wel een minpunt, de MC2000 had deze functie wel.

Heb jij ook last van een vertraging bij het navigeren icm iPod. Als het scherm op navigeren staat en je drukt voor het volgende nummer, duurt het soms wel 10 seconden voordat deze doorschakelt :?
 
Moos zei:
Zenec is bij mij ook nog nooit vastgelopen. Heb hem nu 1jaar in bedrijf.
Het is full P&P , installatie/ montage is poc.
Navigatie start wel redelijk snel op.
Enige update gedaan is parrot module.
Verhouding prijs kwaliteit goed te noemen wat mij betreft.

Hey Moos,

Zie je bij een Zenec/rns ook je navigatie pijlen en telefoon functies in het mf display tussen de tellers?

Wat was de reden voor je Parrot update?

Mzlls,

Robert
 
@polofreak Wel als je een Highline hebt, bij mij helaas dus niet :(

Ik weet dat je het niet tegen mij had maar ik dacht zal er toch ff met mijn neus tussen gaan zitten :twisted:
 
Hahaha @Jeroen dat is toch juist het mooie van het forum!!!

Maar bij een highline wel ja?? Dan zou ik mazzel hebben! Wat is het verschil dan in de comfortline want dacht dat alleen de GTI een ander display had, maar jij zegt dat ik dan telefoonboek én navi aanwijzingen in mijn display te zien krijg? :idea: Big Grin :?:

Dan wordt telefoon optie wéér interessanter bij mijn R-stuur :!: :oops:
 
FlashredBM zei:
ALLEEN de GTI-tellerunit is geschikt voor het weergeven van navigatie-aanwijzingen, telefoonboek e.d.!

Wel vreemd is dat op het moment dat je aan het bellen bent, de pijl aanwijzingen in je unit blijven hangen. Heel irritant. En op de een of andere manier werkt het 's rollen via mf stuur niet.
 
JeroenMPC zei:
Ik had het ook over de Zenec NC2010, niet de RNS reeks!

De Highline heeft een andere boordcomputer, althans zo is mij verteld. Iemand die dit kan bevestigen?

De Highline heeft een andere boordnet regelmodule en teller unit. De unit is niet geschikt om navigatie weer te geven..
 
polofreak zei:
Hey Moos,

Zie je bij een Zenec/rns ook je navigatie pijlen en telefoon functies in het mf display tussen de tellers?

Wat was de reden voor je Parrot update?

Mzlls,

Robert

Bij mij heb ik ook geen route aanwijzing tussen de tellers ondanks een Highline en RNS, maar dat zal achteraf wel meevallen als je de NC2010 gebruikt. Soortgelijke pijlen verschijnen n.l. ook op het grote scherm van de unit...is dus ff wennen.

De BT update was is voor een betere geluids en voice dialing ondersteuning voor de ex. mic en betere sync voor mn GSM. Werkt sinds de update probleemloos :mrgreen: :mrgreen:

Zie ook: http://www.zenec.com/en/support/softwar ... re-update/
 
Ok dan. Ik zie wel dat er een hoop "waarschijnlijkheden" de ronde doen maar dit is dus de praktijk! Ik vond het ook al vaag want had er nog nooit van gehoord dat er wel aanwijzingen op het display getoond konden worden buiten een GTI.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!