RNS 510 inbouwen in Polo bluemotion

Hallo allemaal,

Even voorstellen: Ik ben Jacco en ben in het bezit van een Polo 6r BM.
Ik heb van een vriend van mij uit zijn Tiguan een rns 510 gekregen. Nu wil ik mijn rns 310 vervangen voor deze 510. Inbouwen is geen probleem, maar het is mij totaal onduidelijk wat er moet gebeuren na het inbouwen. Kan iemand mij vertellen wat er moet gebeuren?

Alvast bedankt!
 
Volkswagen  Polo  1.2 tdi bm 
Dan moet de 510 weer teug in de originele auto geplaatst worden, deze wordt dan aan de VAS kast gehangen. Middels deze kast wordt dan contact met PON gezocht en zo komen ze achter je code;)
Bij de Seat dealer kostte me dat z'n 25 euro, maar als je de 510 hebt "gekregen" mag je daarmee niet klagen denk ik ;)

Code moet overigens middels VCDS in je BCM gezet worden dacht ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: WobbleKid
Dan moet de 510 weer teug in de originele auto geplaatst worden, deze wordt dan aan de VAS kast gehangen. Middels deze kast wordt dan contact met PON gezocht en zo komen ze achter je code;)
Bij de Seat dealer kostte me dat z'n 25 euro, maar als je de 510 hebt "gekregen" mag je daarmee niet klagen denk ik ;)

Code moet overigens middels VCDS in je BCM gezet worden dacht ik.
Ok dank je, zal er eens achteraan gaan.
 
Volkswagen  Polo  1.2 tdi bm 
We hebben 't wel over dezelfde code? De 4 cijferige PIN code?

Inleren is soms idd wel noodzakelijk (radio en navigatie aanvinken op de can gateway) maar tussen een RNS310 en RNS510 zit geen verschil want ze hebben beide navigatie en radio aan boord.

Soms kan het wel nodig zijn om wat instellingen te veranderen voor bijvoorbeeld 4 speakers, Dynaudio en antenne instellingen.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!