Rns 510 gekocht en wil nu een camera help

beste polo rijders,
Ik heb vorige week een rns 510 via marktplaats gekocht en heb hem zelf ik m'n auto gezet. Nu krijg ik iedere keer als ik hem in zijn achteruit zet een zwart beeld met rijweg controleren.
Dit is erg frustrerend want ik moet en zal nu een achteruitrijcamera nemen haha.

Maar goed de vraag is wat moet ik doen om hem aan te sluiten lees dingen over interface en modules wie kan mij duidelijk uitleggen wat ik moet doen? Ik heb vorige week direct een camera'tje besteld voor in m'n kentekenverlichting en die verwacht ik morgen binnen te krijgen...

Ik hoor graag van jullie
Groetjes Robbert
 
Dat ligt er maar net aan wat voor camera je gekocht hebt

Ik gok dat je een gestolen/glebruikte 510 gekocht hebt die ingesteld was op een achteruit rij camera. Vandaar het camera beeld
Een gebruikte kwam uit een golf gti inderdaad met achteruitrij camera. Maar moet ik nu alsnog een interface hebben? Of is t gewoon plug en play?
Ik heb een kentekenverlichting camera gekocht van 34,95
Gr
 
@robba
We hoeven jou niet alles voor te kauwen. Alles staat in dat topic beschreven en in jouw link staat precies welk video systeem het is.
En ik heb hier geen verstand van maar bedankt voor je hulp! Echt top!

Ik ben niet zo technisch aangelegd en heb er geen verstand van en vraag hier gewoon om hulp wat voor jullie misschien heel makkelijk is. En graag hoor ik dan wat ik moet doen of wat ik niet moet doen. Maar als jullie allemaal denken van zoek t lekker op de site dan is dat ook niet echt aardig van jullie.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Waarderingen: hendrik0161
Ik ben niet zo technisch aangelegd en heb er geen verstand van en vraag hier gewoon om hulp wat voor jullie misschien heel makkelijk is. En graag hoor ik dan wat ik moet doen of wat ik niet moet doen. Maar als jullie allemaal denken van zoek t lekker op de site dan is dat ook niet echt aardig van jullie.

Voor deze camera heb je een interface nodig.
Zoals je al kan zien op je rns die heeft geen tulp aansluiting en de camera die jij gekocht heb heeft een tulp aansluiting.
Camera terug sturen en een camera met een 26 polige stekker kopen die is plug en play in je rns.
Of je koopt een camera interface maar ik raat dat af.
Waarom om dat je dan weer met een kastje zit en aansluitingen van draden.
Gewoon zo origineel mogelijk houden. Dus een camera met een 26 polige stekker gaan gebruiken.
 
  • Leuk
Waarderingen: robba
@robba
We zijn hier op het forum om elkaar te helpen met dingen waar we niet uitkomen, maar toevallig staat in dat topic alles goed uitgelegd hoe en wat je moet doen. En daar vroeg je naar, dan is het ook logisch dat er naar dat topic verwezen word.
Natuurlijk kan het altijd voorkomen dat je er nog niet uit komt, zeker als je niet zo technisch bent. Maar dan word er wel verwacht dat de bestaande informatie over iets wel goed gelezen word en die indruk kreeg ik zelf niet.
 
Voor deze camera heb je een interface nodig.
Zoals je al kan zien op je rns die heeft geen tulp aansluiting en de camera die jij gekocht heb heeft een tulp aansluiting.
Camera terug sturen en een camera met een 26 polige stekker kopen die is plug en play in je rns.
Of je koopt een camera interface maar ik raat dat af.
Waarom om dat je dan weer met een kastje zit en aansluitingen van draden.
Gewoon zo origineel mogelijk houden. Dus een camera met een 26 polige stekker gaan gebruiken.

Thanks voor je uitleg enig idee waar deze camera's ge koop zijn? Is er ook iemand die tegen betaling de camera kan inbouwen voor mij? Regio Amsterdam?

Groetjes
 
Ja dat was deze camera ja.
En je moet een gat in je bumper maken ik heb het met een dremel gedaan en eerst de bumper gedemonteerd.
Verzenden via aliexpres dat kan 3 dagen duren maar ook 2 weken is echt geen antwoord op te geven.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!