RNS 315(?)

Jorie

Bekend lid
250
178
59
Goedenavond lezers,

Uit enthousiasme, en goeie recensies heb ik een Apple Carplay gekocht voor mijn Polo en deze erin laten zetten. Nu loop ik al de gehele dag met een vraag rond, staan op de gedemonteerde RNS nu niet mijn telefooncontacten of dergelijke? Ik wil mijn nieuwe systeem er niet uithalen om het te controleren, vandaar dat ik de vraag even bij jullie neerleg.

Jorie ✌
 

Bijlagen

  • 377C59A0-5C09-47F9-9D44-98017CEA5CAC.jpeg
    377C59A0-5C09-47F9-9D44-98017CEA5CAC.jpeg
    879.9 KB · Weergaven: 47
Volkswagen  Polo  1.4 TSI BlueGT 150pk 
dat denk ik wel, de RNS315 is het enige systeem wat standaard in de Polo gebruikt is waar de bluetooth module ingebouwd is in het systeem zelf en niet onder de bijrijdersstoel. Toen ik mijn polo aanschafte stonden er nog drie telefoons in de RNS compleet met contacten, na het verwijderen er van en mijn eigen telefoon aanmelden ging deze eerst de contactenlijst kopiëren.
 
**verkocht***Volkswagen  Cross Polo 6R  1.2 TSI powered by VAG-Techniek 
Je zou de toekomstige koper kunnen helpen met inbouwen, na inbouw samen jou contacten verwijderen
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
@dov Klopt zit inderdaad een SD-kaart in ! Ik weet niet zeker wat voor systeem het is, vandaar het vraagteken ook in de titel
 
Volkswagen  Polo  1.4 TSI BlueGT 150pk 
Ik heb ook een sd kaart voor de navi maar is wel een 315 BT...

Polo RNS 315.jpg
Ik heb ook een rns315 met ingebouwde Bluetooth en plek voor een SD kaart.
Niet alle rns315 hebben Bluetooth, vanaf versie D zit de Bluetooth chip niet meer ingebouwd.
 
Volkswagen  Golf 7 GTD 2.0 TDI 184pk  || Volkswagen Polo 6R 1.6 TDI 90pk (verkocht!) 
Je bent helemaal geen sd kaart nodig om de navigatie functie te gebruiken op een rns310.
 
Volkswagen  Golf 7 GTD 2.0 TDI 184pk  || Volkswagen Polo 6R 1.6 TDI 90pk (verkocht!) 
Je bent helemaal geen sd kaart nodig om de navigatie functie te gebruiken op een rns310.

Edit: het is je hebt niet je bent

ik snap dat je hier niet zoveel over weet maar, voor een RNS310 ZONDER interne HDD (zoals bij ELKE RNS310, RNS315 komt WEL met een interne HDD), heb je een sd kaart nodig of cd voor navi, aangezien CD's vrijwel uitgestorven zijn zal iemand die GEEN leek is op dat gebied een sdkaart gebruiken mede omdat het goedkoper is (kant en klare kaartjes).
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
Edit: het is je hebt niet je bent

ik snap dat je hier niet zoveel over weet maar, voor een RNS310 ZONDER interne HDD (zoals bij ELKE RNS310, RNS315 komt WEL met een interne HDD), heb je een sd kaart nodig of cd voor navi, aangezien CD's vrijwel uitgestorven zijn zal iemand die GEEN leek is op dat gebied een sdkaart gebruiken mede omdat het goedkoper is (kant en klare kaartjes).


Lekker kinderachtig, iemands schrijffouten corrigeren...
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!