RNS 310 probleem

Beste leden

na inbraak heb ik een andere (eerlijke) RNS 310 gekocht, alleen ik kan mijn telefoon niet koppelen met het toestel. Knopje telefoon heeft een MUTE functie en verder doet hij niks. Ik kan wel handsfree bellen en gebeld worden maar dan moet ik toch met mijn telefoon doen en niet via RNS display.
goede vriend GooGle heeft geen oplossing voor mij gevonden. Youtube heeft geholpen met via VCDS het activeren van devolpermode, en verder niks bijzonders gevonden.

Het volgende heb ik geprobeerd. Bluetooth diverse keren aan en af gemeld, Opnieuw geprobeerd te koppelen (vaak genoeg gedaan),
Via VCDS heb ik develpermode geactiveerd en daar zie ik meer informatie over het toestel. O.a.
Part nr.
VW SW 0227
System HW H14
System SW 0747_090706
Arion SW 9.1V20
BT Modul NA
BT Firmware NA

wat mij dus opvalt is dat BT Modul NA aangeeft wat inhoud dat er waarschijnlijk geen BT module in zit. ook geen Firmware.
Ik heb in VCDS alle foutcodes gewist betreft navigatie.
mijn telefoon werkte uitstekend met RNS310 voordat hij werd gestolen dus aan mijn LG3 Gold ligt het niet aan.
Kabels diverse keren gecontroleerd en is goed aangesloten.

wie weet een oplossing en/of weet mij een richting te geven waar ik naar toe moet kijken voor een oplossing.

Alvast bedankt.
mvg
Kerem
 

Bijlagen

  • 20160204_010212[1].jpg
    20160204_010212[1].jpg
    269.9 KB · Weergaven: 19
Ik heb zo'n Iphone4 houder waar deze aan is gekoppeld. ook deze heb ik diverse keren opnieuw laten opstarten en gekoppeld en dat lukt wel.
ik krijg die MUTE functie van RNS telefoon toets niet weg. grrr
 

Bijlagen

  • IMG_20141115_154214[1].jpg
    IMG_20141115_154214[1].jpg
    857.5 KB · Weergaven: 30
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!