Rns 310 code

De dag is nog niet om. Ik ga het straks even proberen, dat is idd ook een idee de radio eruit halen want dan kan ik meteen zien of er een code bovenop zit, al betwijfel ik dat want deze zit er af fabriek in.

Tja wat is wijsheid.
Heb ook geen zin om een week zonder radio te zitten, voordat ik de code heb opgevraagd bij de dealer of via mp laat berekenen.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 BlueMotion 
goedenavond.

Inmiddels zijn we 2 maanden verder en ook enkele mods en upgrades.
Deze radio gaat eruit en een andere erin, nu wil ik graag voordat ik deze verkoop het nummer opvragen bij de dealer.
Daarna wil ik deze eerst een keer invoeren zodat ik zeker weet dat het goed is en de goede code is maar als ik de radio los haal vraagt hij niet om een code, is er iets wat ik kan doen en eventueel met vcds zodat de radio bij mijn auto toch om een code vraagt.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 BlueMotion 
goedenavond.

Inmiddels zijn we 2 maanden verder en ook enkele mods en upgrades.
Deze radio gaat eruit en een andere erin, nu wil ik graag voordat ik deze verkoop het nummer opvragen bij de dealer.
Daarna wil ik deze eerst een keer invoeren zodat ik zeker weet dat het goed is en de goede code is maar als ik de radio los haal vraagt hij niet om een code, is er iets wat ik kan doen en eventueel met vcds zodat de radio bij mijn auto toch om een code vraagt.
Heb wel een nummer voor je hoe je een code kan opvragen 25 euro kost dat
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
Ja dat weet ik maar dit is net als gevalletje eeprom als een ander het kan kan ik het ook.
Dus ik wil graag dat mijn rns de code vraagt.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 BlueMotion 
o ja en wat ik niet in het topic mag beschrijven om even terug te komen op de code, ik weet het ze bieden het aan op marktplaats, ebay overal.
er zijn 2 manieren om de codes op te halen, via een calculator die dmv serienummer de goede code spuugt of dmv een tool die je op de print soldeert.

Uiteraard is de calculator het makkelijkst en de software zal vast wel ergens op het net staan.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 BlueMotion 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!