Rns 310 code

Martien

Premium lid
475
170
70
Hallo mensen.

Ik heb mijn polo sinds dinsdag maar loop tegen iets aan.
Als de stroom er een keer af moet om wat voor reden dan ook moet ik een code invoeren in de radio.

Weet iemand waar ik die code kan vinden.
Ik heb heel het onderhouds boekje nagekeken. Ook op de factuur van toen de auto geleverd werd geen code te vinden.
Kan ik gewoon naar de dealer gaan aangezien ik elke factuur heb van de auto en hij gewoon eerlijk is.

Of zijn er makkelijkere oplossingen voor en ook kosteloos.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 BlueMotion 
Welkom,
aangezien je de polo pas een paar dagen heb zou ik ff bellen naar de garage waar je hem gekocht heb, mischien hebben hun de code in bezit.
En anders kun je de code opvragen bij de VW dealer dat kost volgensmij wel een klein bedrag.
 
Volkswagen  Polo team 6r  1.2tsi 105pk 
In het boekje van de RNS 310 navigatie moet normalerwijs de code achterin staan. Dit is een kaartje wat ook afgescheurd kan worden.

Officieel mag de dealer niks vragen voor het opvragen van de radiocode zover bij mij bekend.
 
Audi  A1 8X 2x S-line  2.0 TDI 143pk 
  • Leuk
Waarderingen: dov
Veel dealers maken misbruik van hun monopolie positie, klanten hebben vaak geen andere keus, dus dat is regelmatig makkelijk cashen voor ze.
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
59 euro om even het serienummer door een tool te halen, dat is gortig.
Ik dacht mischien heeft iemand op het.forum de tool aangezien het hier liefhebbers zijn.

En als iemand het op marktplaats kan zouden wij het ook moeten kunnen.
Er zijn calculators voor alleen heb ik deze niet.

Het kaartje zit er bij mij niet in.ook geen blad wat je af kunt schieten, zowel in het instructieboekje iet als het boek van de rns 310/315 niet.
De garagist zei dat staat ergens in.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 BlueMotion 
Betreft het een tweedehands? wat je zou kunnen doen is opzoeken welke officiële dealer jou Polo nieuw heeft geleverd. Die geven vaak de radio code wel zonder geld ervoor te vragen.

Code hoeft trouwens niet elke keer 'opnieuw' ingevoerd te worden. Zet eerst de auto op het contact en doe dan pas de radio aan.
 
Laatst bewerkt:
.  .  . 
Morgen d-day

Ik ga de accu los maken, gewoon om te kijken of er een code in mijn radio zit.
En dan zijn er 2 opties, of hij werkt of werkt niet en dan moet ik achter de code aan.

Is er.nog iets waar ik rekening mee moet houden als ik de accupolen los maak.
Behalve dat ik sluiting maak natuurlijk.
Moet ik nog iets instellen na afloop aangezien ik ooit een Mercedes heb gehad en dan moest ik het stuur links en rechtsdraaien voor de stuurhoeksensor.

Ben allang blij dat ik na 2 weken het eindelijk voor mekaar heb dat ik de nieuwste kaarten heb;)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 BlueMotion 
Morgen d-day

Ik ga de accu los maken, gewoon om te kijken of er een code in mijn radio zit.
En dan zijn er 2 opties, of hij werkt of werkt niet en dan moet ik achter de code aan.

Is er.nog iets waar ik rekening mee moet houden als ik de accupolen los maak.
Behalve dat ik sluiting maak natuurlijk.
Moet ik nog iets instellen na afloop aangezien ik ooit een Mercedes heb gehad en dan moest ik het stuur links en rechtsdraaien voor de stuurhoeksensor.

Ben allang blij dat ik na 2 weken het eindelijk voor mekaar heb dat ik de nieuwste kaarten heb;)
Accu loshalen is nergens voor nodig. Je wilt kijken of er een code bovenop staat geschreven? Simpelweg de omlijsting van de radio loshalen, 4x torx eruit en de radio voor een deel uithalen, kabels laten zitten.
 
Audi  A1 8X 2x S-line  2.0 TDI 143pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!