rippiedoos voorstellen: gemiddelde polo 6r 1.2tdi

Toch even voorstellen hier op het forum.

Sinds een maand eigenaar van een Polo 6R Reflexzilver 1.2TDI BM uit 2011 met 108000km op de teller. Sinds ik hem zelf lijkt het wel alsof elke 10e auto een Polo 6R of 6C is... Zit niet heel veel spannends aan, vrij standaard auto. Wat wel noemenswaardig is, is dat er een mObridge BT-module in zit in plaats van een standaard VW-module. Werkt prima, ook met BT-Audio. Was wel even pielen met de instellingen en firmware van die module maar alles werkt nu gelukkig.
Verder nog getinte achterruiten en ook de zijruiten zijn van een heel lichte tint voorzien, lijkt op iets met polarisatie. Rijdt wel lekker in elk geval.

Na aankoop meteen de koplampen ook lek gehad, dus die zijn vervangen onder BOVAG-garantie. Maar een week later zaten er al H7-units in uit een Highline zodat ik daadwerkelijk iets kan zien in het donker. Lang leve marktplaats!!

Wat ik verder nog wil aanpassen:
- Amarok tellerwerk erin met MFA+
- MF-stuurwiel met aan beide kanten knoppen
- Ventura Tuning Box

Mochten er nog tips zijn wat nog must-have-aanpassingen zijn, hoor ik het graag!

Polo rippiedoos.jpeg
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI BlueMotion 103pk by VVT 
rns315/510
achteruitrij camera
pdc
zwarte hemel
6C versnellingspook
climatronic
oem xenon + DRL
trekhaak
dikke velgen
highline stoelen
privacy shades / sonniboys
voetverlichting

moet ik doorgaan? :mrgreen:
Die climatronic zou ik graag willen inbouwen, maar volgens mij gaat dat niet zo makkelijk als er climatic in zit.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI BlueMotion 103pk by VVT 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!