graafie
Exclusive lid
Zoals jullie misschien wel weten rij ik al enige tijd met Xenon rond in mijn Polo BlueMotion. Ik had gekozen voor een Pilot pro-line set H7 met 4300K lampen, kosten ongeveer 225 euro. In het begin had ik alleen maar problemen, storing, storing en nog eens storing. Volgens Pilot moest er een extra kabel tussen speciaal voor de BM. Deze dus geplaatst en toen was het inderdaad verholpen. Het nadeel was echter dat aan die kabel twee extra weerstanden zaten die gloeiend heet werden en direct aan het chassis bevestigd moest worden. Nu had ik verder weinig problemen meer (behalve nogal last van strooilicht) maar de gedachte dat je rondreed met twee van die gloeiend hete weerstanden onder de motorkap vond ik niet echt prettig en wilde er na enige tijd eigenlijk wel van af. Daarom maar eens contact opgenomen met onze sponsor, Erno van Xenonlamp. Of hij misschien een alternatief had. Na een paar mailtjes heen en weer gestuurd te hebben heb ik op advies van Erno gekozen voor een nieuwe set, namelijk de Xenonlamp.nl Xenon ombouwset met Slim Canbus, inclusief R-lampen van 5000K (deze gaan strooilicht tegen) voor een totaal bedrag van 149 euro en 36 maand garantie :shock:.
Deze set zou volgens Erno geen foutmeldingen/storingen geven. De Pilot set in de verkoop gedaan en de nieuwe set ingebouwd, het resultaat is echt perfect. Mooi wit licht en geen storing, kan niet beter. Pilot mag dan wel 'de naam' hebben betreffende Xenon maar kan toch echt niet tippen aan de nieuwe set van Xenonlamp zelf.
Dus mocht je overwegen om voor een xenonset te gaan, ga dan voor een eigen merk set van Xenonlamp.nl, 3 jaar garantie en geen problemen met storingen en geen extra kabels/weerstanden.
Erno, nogmaals bedankt voor het meedenken.
Deze set zou volgens Erno geen foutmeldingen/storingen geven. De Pilot set in de verkoop gedaan en de nieuwe set ingebouwd, het resultaat is echt perfect. Mooi wit licht en geen storing, kan niet beter. Pilot mag dan wel 'de naam' hebben betreffende Xenon maar kan toch echt niet tippen aan de nieuwe set van Xenonlamp zelf.
Dus mocht je overwegen om voor een xenonset te gaan, ga dan voor een eigen merk set van Xenonlamp.nl, 3 jaar garantie en geen problemen met storingen en geen extra kabels/weerstanden.
Erno, nogmaals bedankt voor het meedenken.