Renee's Zwarte 9N3 GTI

Ik rij sinds een paar weken niet meer wegenbelasting vrij (helaas). Heb nieuwe tenaamstellingspapieren opgestuurd gekregen. Wat er met de andere Polo gebeurt is weet ik niet.

Vandaag de eerste paar snelwegkilometers met de chiptuning gereden. WOW!! Dat gaat echt superlekker. Accelereren vanaf 100 gaat nu gewoon super, zelfs in z'n 5. Bij 200 maar gestopt op de A4, komt wel een keer in Duitsland. Het was nog niet 'op'.
 
Bij de 200 stopt het nog niet nee.
Ik heb dat bij mij tijdje terug zomaar even getest hoeveel gas ik moest blijven geven om continue 200 te rijden.
Dit bleek dus half gas te zijn. :shock:

Maar het is heerlijk genieten he al dat extra vermogen.Big Grin
 
Ik heb naar 2 dagen gelijk ook software erin laten zetten. Ging idd een stuk vlotter, afgelopen weekend de aanzuigbuis naar de luchtfilter veranderd voor die van een Ibiza Cupra. Ik vond de motor soepeler door de toeren heen lopen, vanavond aan mijn vrouw gevraagd hoe ze de auto vond rijden. Het viel haar ook op dat de motor nog soepeler oppakt en lekkerder door de toerengebied heen gaat.
Ongeveer een 120 euro voor een leuke verbetering.

Gr Ed
 
Ed9n3gti zei:
Ik heb naar 2 dagen gelijk ook software erin laten zetten. Ging idd een stuk vlotter, afgelopen weekend de aanzuigbuis naar de luchtfilter veranderd voor die van een Ibiza Cupra. Ik vond de motor soepeler door de toeren heen lopen, vanavond aan mijn vrouw gevraagd hoe ze de auto vond rijden. Het viel haar ook op dat de motor nog soepeler oppakt en lekkerder door de toerengebied heen gaat.
Ongeveer een 120 euro voor een leuke verbetering.

Gr Ed

Heb je een foto van die aanzuigbuis?
 
John zei:
Ed9n3gti zei:
Ik heb naar 2 dagen gelijk ook software erin laten zetten. Ging idd een stuk vlotter, afgelopen weekend de aanzuigbuis naar de luchtfilter veranderd voor die van een Ibiza Cupra. Ik vond de motor soepeler door de toeren heen lopen, vanavond aan mijn vrouw gevraagd hoe ze de auto vond rijden. Het viel haar ook op dat de motor nog soepeler oppakt en lekkerder door de toerengebied heen gaat.
Ongeveer een 120 euro voor een leuke verbetering.

Gr Ed

Heb je een foto van die aanzuigbuis?
@Ed
Ik heb ook interesse in een foto...
 
Zo. Toch maar eens een update posten op mypolo.nl. De Polo is nog steeds bij mij. Nu al meer dan 2 jaar en ik ben hem nog steeds niet zat ;)

Afgelopen zomer een Bilstein B12 Pro-Kit laten monteren. Niet superlaag maar gewoon een betere wegligging. Lager wilde ik niet gaan omdat ik de auto dagelijks gebruik.

Vandaag nieuwe remmen besteld. 312mm remschijven. Als ze eronder zitten hoop ik dat mijn 16" winterwielen nog passen :)
 
Ik kan eigenlijk geen enkele foto vinden?:(
Op pagina 2 heb je er zo te zien wel enkele geüpload, maar deze kan ik spijtig genoeg niet zien..
Ik wil er zeer graag enkele zien! Aangezien ik ook in een 9n3 rijdt. Uiteraard geen GTI Big Grin

Groetjes
 
Vandaag 2 onderdelen besteld in de UK.
* SeatSport intercooler
* PD160 air intake pijp

Dat gaat er ongeveer zo uitzien:

PoloGTI_SEATFMIC3-1.jpg


Nog even kijken of ik dit avontuur zelf aanga qua inbouw of dat ik het laat doen.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!