Renee's Zwarte 9N3 GTI

Re: Weer een zwarte GTI

ReneeKlo zei:
Klopt. Een informatiejunkie zoals ik heeft niet genoeg aan alleen een klein schermpje wat iedere keer terugspringt op de temperatuur. Ik wil zien hoe laat het is, hoe warm het is en hoever ik nog kan rijden op de huidige tank.

Het enige wat ik nog mis aan de MFA is...olietemp.!! Die zaten vroeger wel op de Golf II GTI's, Corrado's e.d....Op je olietemp. rijden is zoooo belangrijk voor het behoud van je blok...
 
Auto gekloond

Auto gekloond
Vorige week kreeg ik een brief van de belastingsienst dat ik mijn auto verkocht zou hebben en dat ik motorrijtuigenbelasting terug kreeg.
Gebeld met de RDW en zij gaven aan dat het kenteken inderdaat overgeschreven was per 17 januari 2011. ik heb aangegeven dat dit onjuist was en een ze zij het gaan uitzoeken.

Gisteren belde er iemand van het Landelijk Informatiecentrum Voertuigcriminaliteit (LIV) om te melden dat ze de zaak in behandeling hebben en dat ze vermoeden dat mijn auto de echte 78-xx-xx is en dat de andere een kloon is.

De ander wordt nu opgeroepen voor onderzoek op een RDW keuringsstation en als blijkt dat dat een kloon is wordt het kenteken weer terug overgeschreven. Voorlopig rij ik dus wegenbelastingvrij met mijn F label auto ;)
 
Had ik al gezegd dat ik niet kan wachten tot het zomer is:
velgenwit.jpg


Gerepareerd en gepoedercoat door de velgenexpert uit Amsterdam
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!