Remon446's Even voorstellen

Hallo allemaal,

Ik ben Remon, ik heb vorig jaar een account gemaakt op mypolo, maar ik deed er eigenlijk nooit zoveel mee. Ik dacht laat ik me toch even voorstellen, zodat ik mijn ervaringen ook met het forum kan delen.
Mijn polo heb ik 1,5 jaar geleden zelf geïmporteerd uit Duitsland, sindsdien ben ik ook besmet met het polo virus.
Ik heb hem als trendline uitvoering gekocht, zonder opties eigenlijk. Maar ik heb hem zelf wat leuker gemaakt in de tussentijd, waardoor die toch wat luxer aan voelt. Het is origineel een 1.6 TDI met 75pk, dit vond ik zelf wat te weinig en heb ik hem laten tunen naar 150pk en 320nm, om dit vermogen te behalen heb ik mijn uitlaat straight pipe gemaakt met DPF en EGR off.

Dit was even een klein stukje over mij zelf, de rest zullen jullie waarschijnlijk nog wel te zien krijgen op het forum. :)
Voor diegene die benieuwd zijn hoe mijn auto eruit ziet heb ik een filmpje op youtube.

Groeten Remon
 
Volkswagen  Golf 7 GTE  | Polo 6R 1.6 TDI 203pk 370nm stage 3 (verkocht) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!