Remmerij zoeken op oem nr?

Goedemorgen mensen, heb al wel wat rondgekeken hier maar maak toch lekker een eigen topic aan

Ik ben bij bmw gewend dat ik via het vin nummer alle oem onderdelen / nummers kan zoeken om aan de hand van deze nummers nieuwe onderdelen te bestellen. Nu valt me op dat dit bij vw niet zo makkelijk is, ik wil graag nieuwe remmerij rondom monteren maar zijn zoveel verschillende type onderdelen voor dat ik graag aan de hand van oem nummers wil werken. Iemand een idee hoe dit te doen?
 
Vw  Polo 6r  1.2 tsi 
Aan de hand de pr codes in mijn boekje word het me nog niet echt duidelijk hoe hierop te zoeken. Iemand die mij wil helpen?
 

Bijlagen

  • 20211002_091212.jpg
    20211002_091212.jpg
    778.1 KB · Weergaven: 13
Vw  Polo 6r  1.2 tsi 
zo te zien staan je pr codes van je remmen er niet op, maar je moet deze hebben
en
Waar maak jij dit aan op, ik zou dit zelf ook graag willen weten
 
Vw  Polo 6r  1.2 tsi 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!