Remblokken/Schijven V+A vv/Upgrade

Beste leden
Ik heb een 6r gti uit 2012 waarvan de remblokken aan vv toe zijn. Nu wil ik meteen voor+achter de blokken+schijven vv. Wat is jullie ervaring/advies kwa merk type. Had ook iets gelezen over yellowpads die minder vuil afgegeven maar kwa prestatie niet veel over kunnen vinden.Ik zie op auto doc voorzijde vanaf 255mm tm 312mm gaan en achter 230mm tm 255mm.
Welke is voor mijn polo de juiste maat? Ik zelf heb de schijven niet gemeten. Wil zsm een bestelling plaatsen op autodoc alle tips adviezen welkom
Bvd
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4TSI 
Gti uit 2012 kan 288 en 312mm zijn. Ferodo ds2500 remt goed stoft veel. Trw d-tec stoft weinig. Ik heb altijd trw blokken met ebc of zimmermann schijven.

Achter is 230/232mm. Meteen upgraden naar 256mm van de wrc Stick Out Tongue
Trw en zimmerman schijven in de mand gegooid, advies op geperforeerd of geventileerd mad scientist?
Kan achter 256 hebben zonder gedoe?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!