Regensensor bij Highline of niet??

Hey Emiel...ook hier...en de leukste thuis?!?!?!:(:(:mrgreen::mrgreen:


Tuurlijk, ik ben waar de leuke mensen zijn.... En aangezien ik alleen in Spanje woon ben ik automatisch ook de leukste.

Snap het wel, immers polo is een mooie vervanger voor de Lupo.
Minder oud, oem handschakel of oem dsg

En waarom een 1.2 of 1.6 tdi en niet een 1.4tdi?
Ik zou er zeker een zoeken met dsg, vind het heerlijk rijden.


Hoe gaat het verder met je?
 
Laatst bewerkt:
VW  6C  1.4TDI DSG 
Oja. Dat 1.4 verhaal was ik even vergeten.


Ik zou iets nemen met dsg, maar dat is mijn persoonlijke voorkeur na 7 jaar Lupo schakel techniek. Als ik nu een auto zou kopen dan weet ik wel dat hij in elk geval dsg heeft.


En tja 1.2 of 1.6. de 1.2 ken je. Maar misschien zou ik in jou geval voor een 4 cilinder gaan. Toch iets minder tracktor dan de 1.2
 
VW  6C  1.4TDI DSG 
Hier nog een (bekende) overstapvogel... ik heb nu 4 maanden een Polo 1.2 TDI... ik ben inmiddels zover dat ik besloten heb dat mijn volgende auto weer een automaat wordt. Niet zo ernstig dat ik de Polo nu weg zal doen.

Succes met je zoektocht, dat lampje onder je spiegel is trouwens je automatisch dimmende binnenspiegel... ooit verkocht in combinatie met regensensor (licht en zicht pakket geloof ik) Of ze ook apart verkocht zijn weet ik niet...
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI BlueMotion + Skoda Karoq 1.5 TSI Style Business 
Jazeker! Ik ben zeer tevreden van de Polo. Ik moet eerlijk zeggen dat de meerprijs in vaste en variabele kosten zich ruim terugbetalen in comfort.

Ik ben ongeveer 50 euro per maand meer kwijt, maar ik krijg er een fijne vijfdeurs, met alle gemakken voorzien, voor terug.

Ps. Aardige smakker heb je gemaakt trouwens zeg. Je Lupo zat aardig in elkaar. Gelukkig heb je er zelf niet al teveel aan overgehouden.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI BlueMotion + Skoda Karoq 1.5 TSI Style Business 
Een kopstoot van een edelhert is idd niet fijn..300 kg en er met 100km/h er tegen aan rijden...ben nog behoorlijk stijf en stram en de Fysio verdient weer aan me...

Vind het jammer het was op zich een goede auto met behoorlijk wat aanpassingen..maar ja tis niet anders helaas..

Volgens mij zijn de onderhoudsintervallen bij de Polo ook veel groter als bij de Lupo dat scheelt natuurlijk ook weer.

En ja toch op zoek naar een DSG aangezien ik bijna elke dag in de file sta...
 
Volkswagen  6R  1.6 TDI Highline maar 138Pk.. 
Regensensor simpel te controleren. Zet hem op de interval stand en wacht een minuut of wat als hij dan vanzelf om de zoveel tijd gaat wissen zit er geen regensensor in. wist hij een keer met aan zetten en daarna niet meer zit er een regensensor in
 
  • Leuk
Waarderingen: Frans Rijgersberg
Zo ver ik weet. Ruitenwisser hendel volledig naar beneden (uit) een tand omhoog schuiven. Daarmee actieveer je je regensensor. Mocht het niet regenen en blijft deze wissen dan heb ik je geen sensor.
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!